hij trouwens wel heel lief hoor, erg zorgzaam, werkt ook met demente bejaarden en heeft waanzinnig veel humor, maar ook een rappe tong...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, laat dat maar zitten ja. Want misschien dat zei wel een open-mind hebben, maar volgens mij ook een open-mond en als het eenmaal bekend is in de kringen rond hun, dan weet binnen drie dagen de hele school het, en daar zit ik neit op te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
ik heb de spoiler al verwijderd als erik dat dan ook even doetquote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef Manias het volgende:
ehh theatermama laten we hier geen naam en achternamen bekend maken hedas niet zo erg anoniem
Ik heb er iets leuks van gemaakt.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb de spoiler al verwijderd als erik dat dan ook even doet![]()
Ik vind Wolverine maar stom.quote:
Magnetoquote:
En Nightcrawler, maar meer om zijn gaves.quote:
Yeah, dat accent is nou niet echt je van hetquote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Nightcrawler, maar meer om zijn gaves.
Nee, niet echtquote:Op zondag 21 mei 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat accent is nou niet echt je van het
jah hadden ze geen echte duitser kunnen inhuren?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat accent is nou niet echt je van het
MAMA!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ach boeiend, ik kom in X3 voor, dat is het belangrijkste
Is ie ookquote:
En hij wordt gewoon gespeeld door Kelsey Grammar... ofwel Frasierquote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Beast, mij favo char
Geil.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ookIk snap de aantrekkingskracht van die ouwe mopperige stinkerd niet (zowel in de comics als de film). Hij is totaal niet boeiend maar toch laten ze'm zowel in de strips, de tekenfilmserie als de film altijd de show stelen
Ja, precies. Hij staat altijd in het middelpunt. Terwijl er vele anderen zijn met nog veel toffere krachtenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ookIk snap de aantrekkingskracht van die ouwe mopperige stinkerd niet (zowel in de comics als de film). Hij is totaal niet boeiend maar toch laten ze'm zowel in de strips, de tekenfilmserie als de film altijd de show stelen
Maar hij is geil.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij staat altijd in het middelpunt. Terwijl er vele anderen zijn met nog veel toffere krachten.
Angel (but ofcourse, hence the name), Psylocke, Gambit.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij staat altijd in het middelpunt. Terwijl er vele anderen zijn met nog veel toffere krachten.
Ik heb het niet over de acteurquote:
Alfre Woodward had Storm moeten zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel (but ofcourse, hence the name), Psylocke, Gambit.
Storm. .... al hou ik niet van Halle Berry
Is het ook een boek dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de acteurik heb het over het karakter Wolverine
Betty Applewhitequote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alfre Woodward had Storm moeten zijn.
ik ook terwijl hij hier toch als het meest geliefde karakter beschouwd wordtquote:
quote:
Wie is de kloon van BB?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kloon zit in t engelse Big Brother huis![]()
Echt niet, dat mens is daar veels te oud voor.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alfre Woodward had Storm moeten zijn.
Shazzie met kort haarquote:
Storm is ook een oude wilde heks!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet, dat mens is daar veels te oud voor.
haar gezicht is veels te gegroefd en ze is TOTAAL niet statig.
ik vind die acteur Alan Cumming te gekquote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Nightcrawler, maar meer om zijn gaves.
Volgens mij moet jij toch maar ff wat zaken teruglezen in de comicsquote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Storm is ook een oude wilde heks!
In mijn verbeelding welquote:Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij toch maar ff wat zaken teruglezen in de comics
Ze wordt dan wel weerheks genoemd, maar ZO oud is ze niet. Ze is een enorm statige vrouw, aanbeden als Godin in haar thuisland.
En alleen daar danquote:
En jij moet je schamen door te denken dat de basis de cartoon is en niet de comicquote:Op zondag 21 mei 2006 22:48 schreef Manias het volgende:
iedereen moet de cartoon maar eens kijken en zich diep schamen
Mam, wat is het huis ineens ontzettend stil ....quote:Op zondag 21 mei 2006 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
laten we het nou niet weer op jou verbeelding uitlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |