abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39755269
Spelers met aantoonbare extra kwaliteiten (he Rita!) krijgen daar "gewoon" een werkvergunning. Geeft te denken over bijv Alex
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_39764239
Toch wel opmerkelijk, want zijn de aantoonbare extra kwaliteiten van Kalou dan hoger dan die van de spelers die Chelsea daar nu heeft lopen?

Ik denk dat wanneer pakweg Aston Villa een aanvraag voor Kalou had ingediend, deze gewoon was geweigerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39778457
Terwijl het juist niet het geval moet zijn, zou je idd zeggen. Tja, je kan gelijk hebben, maar dit is in ieder geval "de uitzondering op de regel"
Nu ook Zuid Afrika
pi_39785804
Ik heb er weer zin in.

Gerucht: Als Carrick naar Man U verkast, komt Nolan van Bolton richting Noord-Londen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:12:39 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39786020
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb er weer zin in.

Gerucht: Als Carrick naar Man U verkast, komt Nolan van Bolton richting Noord-Londen.
Ja maar ik zie dat eerste al niet meer gebeuren. Spers liggen aardig dwars en Nolan zou ik ook zo wel bij United willen zien.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39787887
Spurs willen 20 miljoen zien. Dat word aardig dokken dan....
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:19:20 #207
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39787917
Dus blijft Nolan bij Bolton...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:14:57 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39789798
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Ludacriss het volgende:
Spurs willen 20 miljoen zien. Dat word aardig dokken dan....
Denkt dat RvN eerst vertrekt en dan komt er wat geld los.
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:19:13 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39789938
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Denkt dat RvN eerst vertrekt en dan komt er wat geld los.
Dan zullen ze toch ook wel weer een spits moeten halen, want alleen Wayne Rooney is top daar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:22:15 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39792091
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan zullen ze toch ook wel weer een spits moeten halen, want alleen Wayne Rooney is top daar.
Saha heeft het ook al vaak genoeg laten zien en Rossi komt er ook aan.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:13:25 #211
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_39887671
quote:
Manchester City heeft belangstelling voor het 7-jarige keeperstalent Milosz Mleczko, zo meldt DiarioSport. De Poolse belofte werd gescout tijdens een toernooi in Slowakije, waar hij speelde met zijn club Ruch Chorzow.

Mleczko heeft inmiddels een aanbieding ontvangen om voor het jeugdelftal van Manchester City te gaan spelen. Om de transfer aantrekkelijk te maken voor Mleczko's familie, hebben The Citizens zijn vader een baan aangeboden.
Wat is het volgende? Sperma van Zidane invriezen?
A.M.A.B
pi_39889250
quote:
"Corruptie in de Premier League"Terwijl er juist een grote bom is ontploft in het Italiaanse voetbal lijkt er nu ook in Engeland een bom klaar te liggen. Het tabloid The Mail on Sunday beweert immers dat er een onderzoek aan de gang is naar de transfers van vijf Premier League-ploegen waaronder Manchester United en Newcastle United.

The Mail on Sunday baseert zich op een bron die het onderzoek van commissaris Stevens van zeer nabij volgt. Volgens die bron zijn Manchester United, Newcastle United, Middlesbrough, Portsmouth en Bolton Wanderers de betrokken clubs. Het onderzoek spitst zich toe op een 50 à 60-tal transfers die zich tussen januari 2004 en januari 2006 hebben afgespeeld.

De mogelijkheid bestaat dat er individuele personen in staat van beschuldiging zullen gezet worden omwille van criminele feiten. De 10 onderzoekers zouden klaar zijn met fase 1 die bestond uit het ondervragen van de voorzitters van alle 26 clubs die verband hadden met minstens één van de verdachte transfers.

Zowel Manchester United, Middlesbrough als Bolton hebben al laten weten dat ze volledig aan het onderzoek zullen meewerken omdat ze vinden dat hen niets ten laste kan worden gelegd. Bij Newcastle en Portsmouth wenste men niet te reageren.

Bij dit onderzoek is er ook een Franse link. Vanuit Frankrijk heeft men documenten laten overbrengen in verband met Richard Bettoni, een persoon waartegen ook een onderzoek in Marseille loopt. Bettoni wordt er van beschuldigd om op te treden als een zakenwaarnemer zonder de nodige Fifa-licentie te bezitten. Bettoni heeft als cliënten ondermeer Djibril Cissé, Louis Saha en Jean-Alain Boumsong. Liverpool liet al weten een tijdje op de hoogte te zijn van het Franse onderzoek en liet tevens verstaan dat het zijn volledige medewerking verleend.

Het Engelse onderzoek werd in maart opgestart na uitspraken van Luton-manager Mike Newell en voormalige Engels bondscoach Sven Goran Eriksson. Algemeen wordt verwacht dat commissaris Stevens zijn eerste bevindingen in september naar buiten zal brengen. Het onderzoek kan echter nog jaren aanslepen omdat de zoektocht naar het papierwerk omtrent de transfergelden een moeilijk onderzoek dreigt te worden.
pi_39906381
Fergie zal er ongetwijfeld weer bij zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39907679
Spurs heef Damien Duff bijna binnen, Jol gaat volgend jaar serieus de concurrentie aan met de andere topploegen.
That's all folks!
pi_39908002
Misschien dat de poging om voorronde CL te halen dit keer wel succesvol kan zijn, maar ik zie ze nog niet voor de bovenste 2 plekken meestrijden. Chelsea en sowieso een van de andere clubs bovenin doen het ongetwijfeld beter.
Nu ook Zuid Afrika
pi_39908121
Met Zokora, Duff en Berbatov zijn ze wel goed bezig. Het zal niet gelijk lonen, dat ben ik wel met je eens.
That's all folks!
pi_39908781
Duff is een mooi speler, leuk dat hij elke week speelt.

Ik vind dat Chelsea wel weinig mogelijkheden heeft voorin

Robben - Sheva - Kalou
Cole - Drogba - SWP
Extra: Crespo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_39908847
Noem dat maar niks. Dat is meer dan genoeg, anders krijg je nog meer zeurende spelers.
That's all folks!
pi_39909079
Ik denk dat Drogba en Sheva veel gaan spelen en dat Robben of Kalou speelt. Crespo en Cole zullen denk ik de eerste invallers zijn en de minder belangrijke wedstrijden spelen
pi_39909538
Er werd gespeculeerd dat Mourinho meer 4-4-2 ging spelen, onder meer om Ballack ook een plaats te geven, in dat geval is Cole mogelijk weer een betere mogelijkheid dan Robben op links
Nu ook Zuid Afrika
pi_39909635
Sheva - Drogba

Cole - Makalele - Lampard - Ballack

Zoiets?

pi_39909769
Zoiets zou je dan gaan verwachten ja
Nu ook Zuid Afrika
pi_39909944
Met Essien, Kalou, Crespo en Robben als eerste invallers afhankelijk van de wedstrijd

Verder denk ik dat Kalou en of Robben wel veel zullen spelen. Dat zijn immers de spelers die het spel van Chelski omvoorspelbaar maken.
pi_39913298
Namen die Pompey wil halen

Tim Cahill, Danny Gabbidon, Stilian Petrov, Nicholas Anelka, Achille Emana and Sol Campbell

Probleem is dat niemand naar Portsmouth wil.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:42:33 #225
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_39947353
Met Landzaat bij Wigan Athletic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')