quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of de Spurs verder kunnen aanhaken bij de top, ik ga in elk geval geen weddenschappen meer sluiten, die brengen ongeluk.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kratje op het feit dat Arsenal wederom hoger gaat eindigen als de sperz?
Als je vanaf nu elke maand een euro opzij legt, dan hou je nog geld over aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Niet dat ik erover hoef na te denken natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je vanaf nu elke maand een euro opzij legt, dan hou je nog geld over aan het eind van het seizoen.![]()
Wat snap je niet aan deze zin?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
Niet dat ik erover hoef na te denken natuurlijk.
Ik begreep eruit dat jij niet hoefde na te denken welk merk bier, omdat je toch de weddenschap niet wint.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
Wat snap je niet aan deze zin?
OK,kan begrijpen idd dat je die zin zo lees.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik begreep eruit dat jij niet hoefde na te denken welk merk bier, omdat je toch de weddenschap niet wint.![]()
We'll see, het duurt nog een maand of tien. Overigens verwacht ik dat Thierry Henry nu wel bij Arsenal blijft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,kan begrijpen idd dat je die zin zo lees.
Maar goed,op het eind van het seizoen zal ik met veel plezier dat kratje van je in ontvangst nemen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We'll see, het duurt nog een maand of tien. Overigens verwacht ik dat Thierry Henry nu wel bij Arsenal blijft.
De contractverlenging zegt me (nog altijd) niet zoveel, dat hoort er allemaal bij. Maar ik dacht dat hij bij een goed WK best weleens een target zou kunnen worden voor Real Madrid, maar helaas.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]!
Ik riep het slechts het gehele afgelopen seizoen al.![]()
Mij wel want Henry zou wel gek zijn in zo'n geval.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De contractverlenging zegt me (nog altijd) niet zoveel, dat hoort er allemaal bij. Maar ik dacht dat hij bij een goed WK best weleens een target zou kunnen worden voor Real Madrid, maar helaas.
Chelsea en Real Madrid, want wanneer men 150 miljoen euro overheeft voor Lionel Messi, dan moet Thierry Henry ook wel te halen zijn. Daarbij richten de president-kandidaten zich vaak op spelers die opvielen tijdens een groot mondiaal toernooi, dat zag je eerder bij Luis Figo na Euro 2000. Ook al is het altijd maar de vraag hoe die president-kandidaten aan zoveel geld komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mij wel want Henry zou wel gek zijn in zo'n geval.
Deze zomer met het oude contract zou ie voor een "prikkie" weggemogen zijn met nog maar een contract tot het einde van komend seizoen.
Doordat ie nu bijgetekend heeft zet ie natuurlijk een prijskaartje op zijn hoofd die slechts Chelsea kan betalen denk ik.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We'll see, het duurt nog een maand of tien. Overigens verwacht ik dat Thierry Henry nu wel bij Arsenal blijft.
quote:Totti snubbed Chelsea
Francesco Totti had admitted he could have joined Chelsea soon after Jose Mourinho took over from Italian tactician Claudio Ranieri at Stamford Bridge in 2004. “Chelsea came to me with a lot of money but I didn't accept it,” said the Giallorossi captain. “They approached Roma but they said I was not for sale, so there was no decision for me to make. I have never wanted to play in the Premiership, as I'm not a great fan of English football. I am used to Italian football and it is different to the English style of play, I prefer the Italian way.”
Darren bedoel ik. Marcus is niet zo'n geweldenaar. Wel een aardige spits om op de bank te hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:38 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben zelfs twee Bents toch?
Jimmy's in the Bent
Toch appart dat Totti zo trouw blijft aan die middenmoter uit Italie opzich wel goed.quote:
Marcus laten ze ook wel eens vanaf rechts spelen. Da's ook een optie dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Darren bedoel ik. Marcus is niet zo'n geweldenaar. Wel een aardige spits om op de bank te hebben.
Ik vind het wel tof. Ik hou wel van club liefdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Toch appart dat Totti zo trouw blijft aan die middenmoter uit Italie opzich wel goed.![]()
Mooi dat niet iedereen te koop is. Shevaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof. Ik hou wel van club liefde
Valt me tegen. Ik dacht dat ze zo kritisch waren in de UKquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:08 schreef M0NTANA het volgende:
Kalou heeft werkvergunning: http://www.chelseafc.com/article.asp?hlid=402369&title=Kalou+granted+work+permit&nav=news
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |