LFC heeft inderdaad niet veel PL waardige spitsen op dit moment en dat is ook het probleem. Alleen Fowler en Crouch in wording zijn PL waardig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, zoveel PL-waardige spitsen heeft LFC niet, dus wellicht volgend jaar Dirk Kuijt samen met Craig Bellamy in de spits? Of zal men bij LFC liever in Spanje gaan scouten?
Nu wordt Javier Saviola weer in verband gebracht met LFC:quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
LFC heeft inderdaad niet veel PL waardige spitsen op dit moment en dat is ook het probleem. Alleen Fowler en Crouch in wording zijn PL waardig.
En wie zegt dat Kuyt PL waardig is?? Iedereen dacht ook dat Cisse en Morientes PL waardig zouden zijn maar die zijn beide ook gigantisch door het ijs gezakt. Moro meer dan Cisse maar dan toch.
LFC scout overal maar ja als je een Spaanse coach hebt en die kent de Spaansa liga op zijn duimpje dan kijk je het 1e daar...Dat is logisch
Lijkt me echter ook geen PL-waardige spits, dan lijkt me Dirk Kuijt een betere optie.quote:De zaakwaarnemer van Javier Saviola, Alfredo Cabrera, heeft bevestigd dat Liverpool en Panathinaikos interesse hebben in de Argentijnse spits. (Sport)
Darren Bent (Charlton Athletic) lijkt me ook een goede aankoop voor LFC, hij kan echter naar meerdere clubs, waaronder de Spurs.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef stevengerrard het volgende:
Idd en als ik de verhalen mag geloven dan heeft Feyenoord een bod van 10 milj geaccepteerd voor Kuyt...Dus misschien Kuyt daadwerkelijk volgend jaar bij LFC...Hebben we bijna in elke linie een nederlander
En met Arsenal,althans,volgens zijn zaakwaarnemerquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu wordt Javier Saviola weer in verband gebracht met LFC:
Tottenham en ook nog met een relatief kleine club, ik dacht dat het Bolton was, werden genoemdquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En met Arsenal,althans,volgens zijn zaakwaarnemer
quote:19 aug.
Arsenal v Aston Villa
Bolton v Tottenham
Chelsea v Man City
Everton v Watford
Man Utd v Fulham
Newcastle v Wigan
Portsmouth v Blackburn
Reading v Middlesbrough
Sheff Utd v Liverpool
West Ham v Charlton
quote:Tuesday, 22 August:
Charlton v Man Utd
Middlesbrough v Chelsea
Tottenham v Sheff Utd
Watford v West Ham
Wigan v Arsenal
quote:Wednesday, 23 August:
Aston Villa v Reading
Blackburn v Everton
Fulham v Bolton
Liverpool v Newcastle
Man City v Portsmouth
6 punten goed beginquote:Saturday, 09 September 2006
Barclays Premiership
Man Utd v Tottenham, 15:00
Saturday, 16 September 2006
Barclays Premiership
Man Utd v Arsenal, 15:00
vind ik niet de man die Pool naar een hoger niveau gaat tillen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:52 schreef stevengerrard het volgende:
Zoals verwacht...Bellamy voor 4 jaar getekend
hij gaat het wel waarmakenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vind ik niet de man die Pool naar een hoger niveau gaat tillen...
Dat gebeurt elk jaar hoor. 2e speeldag is al jaren op dinsdag en woensdag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef Ludacriss het volgende:
Ze pompen die speeldata's wel gelijk door zeg. Binnen 3 dagen is de volgende speeldag, dat gaat erg hard. Jammer dat Tottenham eerst uit speelt.
Met hem komt het altijd goedquote:
Dat is ook niet erg hoor. Ben in die tijd alleen op vakantie waardoor ik dus 3 wedstrijden ga missenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat gebeurt elk jaar hoor. 2e speeldag is al jaren op dinsdag en woensdag.
Zaterdag 9 december: Manchester United vs. Manchester City![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |