Ik denk behalve de echte Chelsea-supporters ongeveer de hele voetbalwereldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ie daarna toedeledokie zegt lach ik me suf.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Ik denk behalve de echte Chelsea-supporters ongeveer de hele voetbalwereld
Uitsluiten voor CL!quote:Arsenal beschuldigd van investering in SK Beveren
BRUSSEL - De Britse voetbalclub Arsenal heeft in 2001 via een omweg 1,5 miljoen euro geïnvesteerd in de Belgische club SK Beveren. Dat is mogelijk in strijd met de FIFA-regels die voorschrijven dat een club geen belang in een andere club mag nemen. Volgens Beveren is er niets aan de hand omdat het slechts om een lening gaat.
„De lening die we destijds kregen, is bijna volledig terugbetaald en die joint venture eindigt eind deze maand, op 1 juli om precies te zijn”, aldus woordvoerder Dirk Dobbeleir van Beveren vrijdag. Hij reageerde daarmee op het BBC-programma Newsnight van donderdagavond, waarin de banden tussen Beveren en Arsenal werden onthuld.
Maar niet echt reëel, ik weet het. Dan moeten we de UEFA Cup maar winnen!quote:
Er zullen ook wel 'fans' zijn geweest die door Abramovich, Chelsea niet meer zo geweldig vinden. Voor mij veranderd de komst van zo'n Rus echt niets aan mn gevoel voor de club. Al kan ik niet ontkennen dat dankzij hem, Chelsea middelen heeft gekregen om op dit niveau mee te kunnen. Wat mij wekelijks weer wat meer plezier opleverdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EDIT;Las trouwens dat de aanhang van Chelsea sinds de komst van die Rus met 300% gestegen is naar 4 miljoen wereldwijd,welke echte fans?
Attractief voetbal uit zich vaak in goals.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er is meer dan goals, maar 2004-2005 was wel aantrekkelijker
Where were you when you were shit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
EDIT;Las trouwens dat de aanhang van Chelsea sinds de komst van die Rus met 300% gestegen is naar 4 miljoen wereldwijd,welke echte fans?
quote:Arsenal's Dein voted off FA board
Arsenal vice-chairman David Dein has been voted off the Football Association board by the Premier League.
Dein was voted out of office as one of the Premier League's four representatives in favour of Manchester United chief executive David Gill.
Gill said: "I am looking forward to working with my fellow board members."
Dein, who will continue to sit on the FA Council, has been criticised for his role in finding Sven-Goran Eriksson's successor as England coach.
Dein's removal also comes a day after it was revealed Arsenal could face an FA probe into payments made to Belgian club Beveren.
The Arsenal vice-chairman has established himself as one of the most important figures in the domestic game.
He was co-opted on to the selection panel to find a successor to Sven-Goran Eriksson, with Dein thought to be a prime mover in pushing the cause of Portugal's Brazilian coach Scolari.
Scolari rejected the FA's offer, prompting criticism from Middlesbrough chairman Steve Gibson.
Middlesbrough manager Steve McClaren's appointment to succeed Eriksson prompted Gibson to questioned why Arsenal boss Arsene Wenger had not been pursued more vigourously.
That in turn forced the FA to respond that Wenger stated categorically he did not want the job when approached by FA chief executive Brian Barwick.
Chelsea boss Jose Mourinho also claimed Dein's FA ties provided an unbalanced fixture list, with Arsenal having five Premiership games at home immediately following Champions League trips, while Chelsea played five away.
Gill, 48, is as influential at Old Trafford as Dein is at Arsena.
As a vice-chairman of the elite G14 group and an FA council member, Gill has extensive experience of football administration beyond Old Trafford.
Gill will now work with the Premier League's other representatives; Dave Richards, Phil Gartside and Robert Coar, in promoting the league's interests on the FA board.
However, Dein will sit alongside Richards, Gartside and Gill on the less influential FA Council.
De echte fans waren er voor de Rus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je als prof voetballer voor de club gaat. Dit gaat echt alleen maar om de poenquote:Chelsea seal £16m Mikel transfer
Chelsea have agreed a transfer deal for Nigerian youngster Jon Obi Mikel.
The Premiership champions will pay a combined £16m transfer fee for Mikel, with £12m going to Manchester Untied and £4m to Norwegian club Lynn Oslo.
The agreement resolves the future of the 19-year-old, who has been the subject of a bitter dispute between the three clubs.
United have agreed "to terminate their option agreement" with Mikel, whose registration goes to Chelsea.
"Under the terms of this agreement Chelsea will pay Manchester United £12m, half payable now and half in 12 months, and Lyn £4m, half payable now, and half payable in 12 months' time," said a United statement.
Maar niet altijd maar het lijkt me vrij onzinnig om met iemand te gaan discussieren die toch nooit Live naar Everton kijkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Attractief voetbal uit zich vaak in goals.
Hoe komt het volgens jou dan dat dit attractieve elftal dat altijd 4-5-1 speelt zo weinig doelpunten maakt??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar niet altijd maar het lijkt me vrij onzinnig om met iemand te gaan discussieren die toch nooit Live naar Everton kijkt.
En absoluut terecht.quote:
Ik heb afgelopen jaren aardig wat wedstrijden gezien van the Blueshite en Moyes is een goeie trainer in die zin dat-ie van een groep met beperkt talent een ploeg weet te maken die effectief kan presteren. Soms lukt beter dan andere keren (het Europese " avontuur" was echt heel dramatisch. Maar welke klassificatie die je er aan wil geven, " Attractief" is echt een van de laatste die terecht is. De enige speler die afgelopen jaren enige echte voetballende kwaliteit had was Rooney. En die is er al weer twee seizoen niet meer bij ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar niet altijd maar het lijkt me vrij onzinnig om met iemand te gaan discussieren die toch nooit Live naar Everton kijkt.
Ik heb 'm alleen bij het WK U-21 gezien. Ik vraag me af of-ie eigenlijk daarna nog wel een wedstrijd gespeeld heeft want dat hele transfer drama heeft een jaar geduurd ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Mikel overigens echt goed?
Klopt. Gemiste kans bij de FA.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef Gunner het volgende:
Terecht? Misschien wel, maar het is niet echt geloofwaardig om hem te vervangen door een vergelijkbaar figuur van een andere top club.
Ik denk dat AFC er wel baat bij gehad heeft, netzoals SCUM er wel baat bij zal hebben nu hun mannetje daar zit ...quote:Op zondag 4 juni 2006 11:59 schreef Gunner het volgende:
Ik weet zeker dat niemand bij AFC er wakker van ligt dat Dein daar uit is.
Bij Lyn Oslo wel denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:01 schreef Doc het volgende:
Ik heb 'm alleen bij het WK U-21 gezien. Ik vraag me af of-ie eigenlijk daarna nog wel een wedstrijd gespeeld heeft want dat hele transfer drama heeft een jaar geduurd ...
Was-ie daar nog welkom dan? Hij had daar toch ook ruzie? Dollehond zou het vast wel wetenquote:
Het stond me idd bij dat-ie daar in ieder geval niet meer speelde wegens al dit gedoe en de ruzie er om heen en zo.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:37 schreef methodmich het volgende:
Ja, we moeten het dolle even vragen. Hij staat in ieder geval niet meer in de selectie op de website van Lyn.
quote:'Blackburn wil Mido aantrekken'
Blackburn Rovers zal er alles aan gaan doen om Ahmed ‘Mido’ Hossam over te nemen, zo meldt The Mirror. De Egyptische aanvaller staat onder contract bij het Italiaanse AS Roma, maar speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij Tottenham Hotspur. Daar deed de oud-Ajacied het naar behoren, maar manager Martin Jol besloot hem niet te contracteren.
Blackburn-trainer Mark Hughes ziet in Mido (23) een welkome aanwinst en wil hem definitief overnemen. Samen met Craig Bellamy moet hij dan de voorhoede gaan vormen. Maar wanneer het niet tot een overeenkomst zal komen, moet de international zich weer melden bij AS Roma.
In zijn zeven seizoenen op het hoogste niveau speelde hij al voor Zamalek, AA Gent, Ajax, Celta de Vigo, Olympique Marseille, AS Roma en Tottenham Hotspur. In totaal kwam hij al 140 duels in actie, hierin scoorde hij 59 maal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |