abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39959963
POMPEY are closing in on the record signing of Manuel Fernandes.
The Blues are preparing to obliterate their transfer record to bring in the Portuguese midfielder for £10m, and they will recoup some of that outlay by allowing John Viafara to join Southampton for £1m

Spelers ken ik niet zo.
pi_39966256
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Namen die Pompey wil halen

Tim Cahill, Danny Gabbidon, Stilian Petrov, Nicholas Anelka, Achille Emana and Sol Campbell

Probleem is dat niemand naar Portsmouth wil.
Portsmouth heeft nu een kleinere versie van Abramovich erachter zitten en wil eigenlijk net zo snel naar de top, maar
1. heeft nog niet eens de naam die Chelsea had op het moment dat Abramovich er kwam
2. heeft nog niet genoeg geld beschikbaar om echt aantrekkelijk te zijn voor topspelers
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:59:32 #228
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39967834
quote:
Acuna transfervrij naar Blackburn Rovers
De Chileen Jorge Acuna lijkt een nieuwe club gevonden te hebben. De middenvelder liet weten dat een overstap naar Blackburn Rovers rond is gekomen. Alleen een medische keuring zou nog roet in het eten kunnen gooien, volgens de Chileen. Hij zou er voor drie seizoenen kunnen tekenen. Acuna is transfervrij, Feyenoord besloot de optie in zijn contract op contractverlenging niet te lichten deze zomer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 juli 2006 @ 11:09:49 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_39968134
ik hoop dat de nieuwkomers het goed doen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_39969692
Ik moet het zien, voorlopig niet heel spectaculair versterkt volgens mij. Anderzijds, Wigan deed het ook prima dit jaar en had ook geen spectaculaire versterkingen volgens mij.
Nu ook Zuid Afrika
pi_39974241
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
POMPEY are closing in on the record signing of Manuel Fernandes.
The Blues are preparing to obliterate their transfer record to bring in the Portuguese midfielder for £10m, and they will recoup some of that outlay by allowing John Viafara to join Southampton for £1m

Spelers ken ik niet zo.
Volgens A Bola wil Benfica nog veel meer geld voor Manuel Fernandes.

John Viafára is een Colombiaan die ze hadden en vorig seizoen al hadden verhuurd aan Sociedad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:04:28 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39976129
Net als Salomon Kalou ontvangt ook Jon Obi Mikel een werkvergunning, meldt Chelsea op haar website (linkje). Dacht dat de FA zo streng was? Valt dus best mee.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39984608
Ja, maar ik kan me nog altijd niet aan de indruk onttrekken dat dit alleen maar door Chelsea komt. Vroeger werd er echt gewoon geweigerd in deze gevallen. Benieuwd of er nu ook kleinere clubs komen die het proberen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39985805
Misschien zelfs Arsenal! Maar ja, Dein is weg he...
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:53:53 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39987309
Shaun Newton (West Ham United) is voor zeven maanden geschorst.
pi_39988333
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:59 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Portsmouth heeft nu een kleinere versie van Abramovich erachter zitten en wil eigenlijk net zo snel naar de top, maar
1. heeft nog niet eens de naam die Chelsea had op het moment dat Abramovich er kwam
2. heeft nog niet genoeg geld beschikbaar om echt aantrekkelijk te zijn voor topspelers
En de stad Portsmouth is veel onaantrekkelijker dan Londen.
pi_39993136
Het gaat lekker bij Villa; die hebben echt de ideale voorbereiding. O'Leary is nu opgestapt.
quote:
O'Leary parts company with Villa

Aston Villa have announced that manager David O'Leary has left the club by mutual consent. 'Leary is stepping down after an inquiry was set up by the board into the statement allegedly from the squad criticising chairman Doug Ellis.

"Although no misconduct by O'Leary was uncovered it has been agreed that an amicable parting was in the best interests," said a Villa statement. "A compensation package reflecting the situation has been established."

The statement concluded: "It has been mutually agreed to terminate the contract of David O'Leary, with immediate effect."
pi_39995901
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:59 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Klopt maar groter stadion staat ook op de planning.

Nicholas Anelka is also reportedly going to join Portsmouth for a £7.5 million fee from Fenerbahce
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:58:57 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40008251
Kan Rafael Benitez eigenlijk al elf Spanjaarden opstellen bij Liverpool? Zo nee, hoveel mist hij er nog?
pi_40008484
waar slaat dat nou weer op dan? Er is dit seizoen geen enkele spanjaard bijgekomen. Er is er zelfs 1 weg ipv dat er nieuwe gekomen zijn
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:21:43 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40009015
Esteban Granero staat in de belangstelling van LFC, een spits uit de jeugd van Real Madrid.

Engelse managers zullen minder snel gaan scouten in de jeugd van Real Madrid, denk je niet?
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:36:47 #242
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40009523
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef stevengerrard het volgende:
waar slaat dat nou weer op dan? Er is dit seizoen geen enkele spanjaard bijgekomen. Er is er zelfs 1 weg ipv dat er nieuwe gekomen zijn
ach...en dan spelen er 11 spanjaarden. Nog altijd liever 11 Spanjaarden dan 11 Fransen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:47:54 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40009943
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

ach...en dan spelen er 11 spanjaarden. Nog altijd liever 11 Spanjaarden dan 11 Fransen
Persoonlijk vind ik het al kut dat de Spurs een Ivoriaan (Didier Zokora) haalt als potentiële opvolger van Engelsman Michael Carrick en dat er een Bulgaar komt (Dimitar Berbatov), die Jermain Defoe waarschijnlijk uit de basis houdt. Een club in Engeland dient vooral met Engelse spelers te spelen, niet zo'n fuckin' vreemdelingenlegioen. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
pi_40010096
Nee hoor, dat ligt niet aan jou
Maar gezien de Engelsen erg duur zijn, is het wel logisch
Op zich moeten buitenlanders echt iets toe te voegen hebben vind ik, maar gezien het prijsverschil ben ik bang dat het steeds erger wordt
Nu ook Zuid Afrika
pi_40011518
Montana je hebt helemaal gelijk...Ik heb ook liever een Upson achterin dan een Paletta maar daarbij vind ik dat de buitenlanders die Benitez heeft gekocht en dan voornamelijk de Spanjaarden allemaal iets aan LFC hebben toegevoegd en misschien wel beter zijn dan sommige engelsen op die positie.
You'll never walk alone.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:33:40 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40011679
Maar het gaat de goede kant op met LFC:
quote:
Liverpool richt zich op Pennant

Nadat het AD in de ochtendkrant meldde dat Liverpool te weinig geld heeft om Kuyt vast te leggen, lijkt de Britse ploeg nu definitief zijn aandacht over te leggen op Jermaine Pennant, zo meldt The Daily Mirror.

Naar verluidt hebben The Reds zo'n 9 miljoen euro over voor de 23-jarige spits van Birmingham City. Liverpool bekeek eerder al de mogelijkheden van een huur van Juventus-spits David Trezeguet.
Alleen vind ik het niet echt een typische spits, kan ook als rechtsbuiten, toch?
pi_40011934
Pennant is volgens mij juist een rechtsbuiten, die misschien wel in de spits kan
Nu ook Zuid Afrika
pi_40012491
En Pennant kan je altijd volgen, met die enkelband. Of is die er al weer af??
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:56:58 #249
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40012623
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef methodmich het volgende:
En Pennant kan je altijd volgen, met die enkelband. Of is die er al weer af??
Onnavolgbare dribbels vanaf de rechterkant, maar de politie volgt hem 24/7.

LFC krijgt een mooi team, mooi ook dat er eindelijk weer een Engelsman in verband wordt gebracht met de club. CFC is bijvoorbeeld maar een bijeengeraapt zooitje, maar hebben wel enkele (bepalende) Engelse internationals met John Terry, Frank Lampard, Joe Cole en wellicht binnenkort ook Ashley Cole.
pi_40012813
Pennant word alleen gevolgd omdat 1e 3 keuzes niet haalbaar blijken. Zoals Simao, Joaquin en Alves waarschijnlijk.

Ik zou Pennant daadwerkelijk wel toejuichen mocht hij op anfield komen ballen!. Al had ik zelf gehoopt dat Anderson z'n kans had gekregen van Benitez. Maar dat komt volgend seizoen wel goed denk ik zo..

Pennant zou de rechterkant moeten bestrijden aangezien LFC 4-4-2 of 4-2-3-1 speelt
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')