De overgang bij het kanaal van de St Josephstraat naar de Hoevenseweg. Als je de brug oversteekt kom je bij Poels uit.quote:
Kruispunt prinsenhoeven en havendijk. Ingang van de piushaven en startpunt van de Carnavals optochtquote:
Poels zit ergens andersquote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De overgang bij het kanaal van de St Josephstraat naar de Hoevenseweg. Als je de brug oversteekt kom je bij La Poubelle uit.
Ga ik volgende maand wonen.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De overgang bij het kanaal van de St Josephstraat naar de Hoevenseweg. Als je de brug oversteekt kom je bij Poels uit.
In die oude verpleegsterflats?quote:
Bah, BrauN bij mij in de buurtquote:
Vroeger was dat Poels. Tegenwoordig hebben ze er een sjieke naam aan gegeven..quote:
Zijn mooie kamers hoorquote:
Weet ik. Sowieso is het puiker dan Tilburg-Noord, Verdiplein. Ik heb het hélemaal gehad hier!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zijn mooie kamers hoor
Heb ik wel eens een nachtje doorgebracht
Ja, zijn zeer mooie flats. Alleen mag je er niet zoveel meer. De brandweer is er even geleden langs geweestquote:
Voelt zeker net alsof je in Somalië woontquote:Op zondag 28 mei 2006 12:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weet ik. Sowieso is het puiker dan Tilburg-Noord, Verdiplein. Ik heb het hélemaal gehad hier!
Gezelligquote:Op zondag 28 mei 2006 12:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weet ik. Sowieso is het puiker dan Tilburg-Noord, Verdiplein. Ik heb het hélemaal gehad hier!
Vertel eens! Wat mag je er niet meer?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, zijn zeer mooie flats. Alleen mag je er niet zoveel meer. De brandweer is er even geleden langs geweest
Paar vrienden van me woonden daar
Ik zat gisteren nog te kijken voor een woning en dacht "Verrek da's goedkoop". Ik opzoeken op de kaart en 2 straten van Verdiplein vandaanquote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Voelt zeker net alsof je in Somalië woont
Bankstellen op straat dumpen mag niet meer geloof ik.... In de zomer kon je daar nog wel eens heel je huis mee inrichten met de spullen die daar lagenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vertel eens! Wat mag je er niet meer?![]()
Ik heb namelijk nog nergens voor getekend! Ik kan niet leven met té veel regeltjes en dergelijke, dus kun je misschien effe voorbeelden geven?
Vrienden van me hebben alles van de muren af moeten halen en er stond een frituur in de huiskamer (:')) die weg moest. Was allemaal te brandgevaarlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vertel eens! Wat mag je er niet meer?![]()
Ik heb namelijk nog nergens voor getekend! Ik kan niet leven met té veel regeltjes en dergelijke, dus kun je misschien effe voorbeelden geven?
Hippe site!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef flugeltje het volgende:
Als je trouwens meer wilt weten over de geschiedenis van de straat/buurt waar je woont moet je eens hier kijken => http://regionaalarchief.tilburg.nl/index.php?option=com_memorix&Itemid=46
Erg leuk
Leuke site, ik zie nu foto's van toen ik klein was en er is veel veranderd in de tussentijd hier in de straatquote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef flugeltje het volgende:
Als je trouwens meer wilt weten over de geschiedenis van de straat/buurt waar je woont moet je eens hier kijken => http://regionaalarchief.tilburg.nl/index.php?option=com_memorix&Itemid=46
Erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |