Ik had het idee dat de Klaveet weer openging ooit. Maar zou niet weten waar ik het vandaan heb.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Klaveet is al enkele jaren dicht, duncan is een eetcafé en al gesloten voordat de rest open is, monet wist ik, net als de dikke en de steegh..
Theehuis Mon-Chouettequote:Op maandag 10 juli 2006 09:44 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
En ik geloof dat Leusden wel wat meer 'kroegjes' heeft.
De (Swarte)Steegh
De Dikke (van Dale)
Eentje naast de Dikke
Monet (naast de Korf)
Zelfs nog een kroeg in Leusden-Zuid - Jukebox (loopt volgens mij wel slecht, maar alé)
Daarbij hoort de Klaveet ook nog een steeds bij Leusden (dat het geen 'grote' discotheek is nemen we ook maar op de koop toe!)
Café the Wish(??!! op internet gevonden, maar zegt me niets)
Duncan (winkelcentrum - naast ABN)
DUS!!![]()
En ik ben er van overtuigd dat er nog meer zijn!
Gezellig joh!
MSN niet stuk, druk en geen zin om hem aan te slingeren! Sorry, zal snel weer online zijn!
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:28 schreef Agrafes het volgende:
De Dikke en de Steegh zijn best nog wel relaxte kroegen hoor![]()
Nieuwe bekende nederlander wordt Dennis Bergkamp hoorde ik, in het grote huis met die enorme vijver in zuid
Grondelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:51 schreef Configuratiescherm het volgende:
JaaaaaLeusden topic!
Ik ben er geboren.
Beekforel.
Trouwens mijn neef woont op karper. Daar aan dat rieviertje daarzo met dat kleine stukje parkeerplaats en die prikkelbosjes.
Zelf ben ik nu al verhuist![]()
Heel mijn familie woont er.
Ik woon nu in VEGHEL
ik zwem erinquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier trws mensen die honden bezitten en regelmatig bij het kanaal lopen?![]()
Hey, het is al kinderbedtijd geweest hoor!quote:
ach ga tog tenissen man!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, het is al kinderbedtijd geweest hoor!
In het verlengde van de Lek, het amsterdam rijnkanaal én de amersfoortse grachten. Heerlijkquote:
ach joh gwn niet op letten!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In het verlengde van de Lek, het amsterdam rijnkanaal én de amersfoortse grachten. Heerlijk![]()
Leuk als je weil wilt oplopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:56 schreef peristilius het volgende:
Het kanaal stinkt gewoon als de mofo's, heb er ook een keer in gezwommen, doe ik niet meer.
bron?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zowel blauwalg als botulisme gesignaleerd in het dorpNabij skidak woningen (stukje water tussen die rare container woningen en de skidakwoningen hangt een bord dat waarschuwt voor mogelijk botulisme, bij de hamershof blauwalg).
Nee hoor, dat is de kapitale villa van Van Heugten (heuga tapijttegels scherpenzeelquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Hahaha, dat huis heeft volgens mij echt jaren leeg gestaan
* LeeHarveyOswald is vorige week aangenomen voor de functie applicatie programmeur bij Afas en begint per 1 oktoberquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
* LeeHarveyOswald loopt stage bij afasen heeft hier een sollicitatie voor software devver lopen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |