Dan heb ik jou buiten zien spelenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:14 schreef pkwarts het volgende:
Ik woonde vroeger op de Schaapherder, ook dichtbij de Karper!
Blasphemy! Je had natuurlijk ook kunnen blijven en jezelf vestigen in één der bunkers op de dijk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Timmiejj het volgende:
Ik heb in Leusden gewoond, maar mijn ouders hebben me meegenomen naar limboland, waar ik nu dus vandaan typ![]()
Ik ben 15quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:24 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
Blasphemy! Je had natuurlijk ook kunnen blijven en jezelf vestigen in één der bunkers op de dijk...
Ik bekeek je fotoboek....en uhm....Leusden is niet in 't Gooiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik ben 15![]()
Dus heb niet echt veel keus. Maar ik baal wel behoorlijk want dit dialect is echt niks voor mij
![]()
Dan zit je ook niet echt op een leuke plek moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
meest deprimerende aan Leusden is wel dat ik vanaf mijn werkplek op 20 meter het AZC heb zitten. troosteloze aanblik, kijken naar mensen die niks hebben behalve een kamer met wat persoonlijke bezittingen.
Oh?quote:
larikslaan, bedrijf, werkplek etc niks mis mee, op zich heb ik nog een redelijk uitzicht, je kan ook op de zoutzakken die bij de scouting zitten neerkijken, das helemaal zaaddodend..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dan zit je ook niet echt op een leuke plek moet ik zeggen.
Welk jaar heb jij die school verlaten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:41 schreef Boterbloemetje het volgende:
Hier nog een Leusdenaar!
Nouja, een halve Leusdenaar, ben inmiddels verhuisd, maar blijf hangen in Leusden, werk er nog en ga er nog naar de kroeg!
Geboren en getogen in Leusden-Zuid
é-nig dit!
Trouwens ook op de Berg gezeten!
Hela!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welk jaar heb jij die school verlaten?![]()
2001...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Hela!![]()
Zie je bericht nu pas.
Ik heb hals-over-kop eind 2000 de school verlaten.
En jij?
Dus.. Als ik even goed reken.. Ben je in 1997 daar begonnen..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2001...eindexamen mavo gedaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |