Ja, ontzettend leuk, mijn moeder hielp daar zelfs nog aan mee.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:![]()
Moet trouwens zeggen dat die fotojaarboeken daar erg goed en leuk gedaan waren....
Is idd een erg mooi huis.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:03 schreef rekenwonder het volgende:
Ik heb eens gesolliciteerd in Leusen bij een bedrijf in een grote villa. Ze maakte de software voor de Kluwer belastingdiskette. Een erg fraaie lokatie midden in de bossen.
échte kroegen in leusden ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:41 schreef Boterbloemetje het volgende:
Hier nog een Leusdenaar!
Nouja, een halve Leusdenaar, ben inmiddels verhuisd, maar blijf hangen in Leusden, werk er nog en ga er nog naar de kroeg!
Geboren en getogen in Leusden-Zuid
é-nig dit!
Trouwens ook op de Berg gezeten!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef Thor.Thunder het volgende:
![]()
[..]
échte kroegen in leusden ?in welk leusden woon jij?
Hey, was jij niet dat meisje dat had gecamt met de leraar waarna het filmpje de school door is gegaan?
Als ik het goed herinner dan is thor.thunder van de generatie die een kroeg pas "echt" vind als ze minstens alle smaken breezer in huis hebben, en 3 kleuren rietjesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:46 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Zeg..
Gij naar persoon..
En dubbel zeg..
Wat denk je wel niet van mij?!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik het goed herinner dan is thor.thunder van de generatie die een kroeg pas "echt" vind als ze minstens alle smaken breezer in huis hebben, en 3 kleuren rietjes![]()
Pon zit op ongeveer 20 meter van mijn huis.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef Nosh het volgende:
Ik moet nu iedere dag naar Leusden (Pon, vakantiewerk), en iedere keer als ik dat viaduct over ben, en die lange weg naar leusden zie, dan zinkt de moed me weer in de schoenen
Leusden
Das ook zielig, dan slaap je op het pon terrein, of in de bermquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Pon zit op ongeveer 20 meter van mijn huis.
Je woont in de sloot?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Pon zit op ongeveer 20 meter van mijn huis.
Het terrein van Pon. Tegenover de Porsche showroom aan de andere kant van de weg.quote:
*snif* ik weet alleen interpay !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het terrein van Pon. Tegenover de Porsche showroom aan de andere kant van de weg.
Als je om kwart over 12 iemand als een halve idioot ziet zwaaien, dan ben ik dat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het terrein van Pon. Tegenover de Porsche showroom aan de andere kant van de weg.
Dan zit ik al in Amsterdam, helaasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als je om kwart over 12 iemand als een halve idioot ziet zwaaien, dan ben ik dat.
Ik ben uit de generatie der begin der generaties!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik het goed herinner dan is thor.thunder van de generatie die een kroeg pas "echt" vind als ze minstens alle smaken breezer in huis hebben, en 3 kleuren rietjes![]()
Nog nooit van binnenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:03 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
Ik ben uit de generatie der begin der generaties!![]()
Tuurlijk, BrEeEzEruHr jE weEt, Kleurtjes![]()
Maar zeg nou eerlijk, ooit een kroeg in leusden gezien?
Spontaan in een negerin verandert?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:01 schreef Boterbloemetje het volgende:
Ikke wel!
Ben ik nu suf, boers, bruin en wat nog meer?!![]()
En ik geloof dat Leusden wel wat meer 'kroegjes' heeft.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Spontaan in een negerin verandert?![]()
--->
![]()
Maar leusden heeft maar iets van 2 of 3 kleine kroegjes gok ik zo? (dat daar niet vanuit de gemeente iets aan gebeurt is eigenlijk wel raar)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:31 schreef Thor.Thunder het volgende:
de swarte steegh een kroeg ?hou toch op
jacco zeker ook?
Ik ken niemand met vlotjes, ook geen buurt waar vlotjes liggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:29 schreef tajine het volgende:
het is wel echt een(hoe noem je dat?) beekje of zo iets wat de hele wijk doorloopt!!! de meeste van mijn buren hebben zo,n vlotje !! helaas hebben ze niet allemaal pilletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |