Dan heb ik jou buiten zien spelenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:14 schreef pkwarts het volgende:
Ik woonde vroeger op de Schaapherder, ook dichtbij de Karper!
Blasphemy! Je had natuurlijk ook kunnen blijven en jezelf vestigen in één der bunkers op de dijk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Timmiejj het volgende:
Ik heb in Leusden gewoond, maar mijn ouders hebben me meegenomen naar limboland, waar ik nu dus vandaan typ![]()
Ik ben 15quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:24 schreef Thor.Thunder het volgende:
[..]
Blasphemy! Je had natuurlijk ook kunnen blijven en jezelf vestigen in één der bunkers op de dijk...
Ik bekeek je fotoboek....en uhm....Leusden is niet in 't Gooiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik ben 15![]()
Dus heb niet echt veel keus. Maar ik baal wel behoorlijk want dit dialect is echt niks voor mij
![]()
Dan zit je ook niet echt op een leuke plek moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
meest deprimerende aan Leusden is wel dat ik vanaf mijn werkplek op 20 meter het AZC heb zitten. troosteloze aanblik, kijken naar mensen die niks hebben behalve een kamer met wat persoonlijke bezittingen.
Oh?quote:
larikslaan, bedrijf, werkplek etc niks mis mee, op zich heb ik nog een redelijk uitzicht, je kan ook op de zoutzakken die bij de scouting zitten neerkijken, das helemaal zaaddodend..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dan zit je ook niet echt op een leuke plek moet ik zeggen.
Welk jaar heb jij die school verlaten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:41 schreef Boterbloemetje het volgende:
Hier nog een Leusdenaar!
Nouja, een halve Leusdenaar, ben inmiddels verhuisd, maar blijf hangen in Leusden, werk er nog en ga er nog naar de kroeg!
Geboren en getogen in Leusden-Zuid
é-nig dit!
Trouwens ook op de Berg gezeten!
Hela!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welk jaar heb jij die school verlaten?![]()
2001...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Hela!![]()
Zie je bericht nu pas.
Ik heb hals-over-kop eind 2000 de school verlaten.
En jij?
Dus.. Als ik even goed reken.. Ben je in 1997 daar begonnen..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2001...eindexamen mavo gedaan
![]()
1BGquote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Dus.. Als ik even goed reken.. Ben je in 1997 daar begonnen..
Is het niet?!
Waah! In welke klas zat je?
Ik ben ook begonnen in '97 namelijk.
En in een mavo/havo klas begonnen.
Wat geestig allemaal!
Aha, ik 1BE, Mevrouw Busser.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1BGYvonne balk
wat is uw IRL naam?
![]()
geersedit: nee dat was een lisette! volgens mij ken ik jou dan niet... Of die andere waarvan de achternaam me even ontschoten is?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:07 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Aha, ik 1BE, Mevrouw Busser.
Volgens mij ken jij Relinde wel, toch?
En m'n eigen naam is Ssssssssss
En en en?! Ken je me?!
Ja zie je, dáár ken ik je van! Je zat bij haar in de klas!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geers? Of die andere waarvan de achternaam me even ontschoten is?![]()
Relinde ken ik ook jaDie zat 2 en 3 mavo bij mij in de klas (2ma, 3ma, 4mb niet..)
Ik zat te gissen naar een mede leerling naamquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Ja zie je, dáár ken ik je van! Je zat bij haar in de klas!
Ik heb bij haar in de eerste gezeten, toen wegens omstandigheden blijven zitten en zij is door gehupst.
Ze was destijds echt m'n souldingens! Erg gezellig.
En Geers?!
Mevrouw van der Geer - karin
Mevrouw Busser - Joyce
Maar vooralsnog ken je me niet?! Fwiew!![]()
Aha, ik ben ook de snelste niet meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zat te gissen naar een mede leerling naamVandaar geers
Maar je voornaam zegt me zo snel eventjes niets
maarja, het is ook laat!
![]()
Ja!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
haha gaat lekker met de edit's hierik ga morgen wel ff het fotojaarboek inkijken
![]()
1. Alleen zo jammer dat ik niet weet wie jij bentquote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Aha, ik ben ook de snelste niet meer.
1Maar grappig, om te weten komen dat jij ook hier op Fok! rondhangt!
2Lisette zegt me dan wel weer wat, blond, hoog blond?! Smal van stuk?
Wie niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:17 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Ja!
Maar oei, daar sta ik volgens mij zo ontzettend onvoordelig op!![]()
En totaal anders, ben nogal veranderd.
Naja, ook dat ligt er weer aan welk boek je erbij pakt.
1. hou het graag nog even zo, anoniem enzoquote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. Alleen zo jammer dat ik niet weet wie jij bent![]()
![]()
2. Jup![]()
Zie /spreek jij relinde nog wel is?
Welk bedrijf werk je? Ik woon daar echt 100 meter vandaan ofzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
larikslaan, bedrijf, werkplek etc niks mis mee, op zich heb ik nog een redelijk uitzicht, je kan ook op de zoutzakken die bij de scouting zitten neerkijken, das helemaal zaaddodend..
Klopt ze is nu weer terug, gave reis enzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Laatste keer dat ik dr sprak was in de bus voor een vertrek naar engeland...
Maar ik ga nu maffen![]()
Haha, na ben benieuwd!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik herkende je wel uit het fotojaarboek(mits ik de goede persoon had natuurlijk
![]()
)
Grappig
eigenlijk nietquote:Op maandag 26 juni 2006 21:09 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Haha, na ben benieuwd!
Vroeg me al af of je me gevonden had.
Zijn er rare verhalen over mij bij je op komen borrelen?!![]()
Genoeg!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
eigenlijk nietZijn er rare verhalen dan?
![]()
Noem eens bladzijdenummer van jaarboek 99-00quote:Op maandag 26 juni 2006 01:21 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
1. hou het graag nog even zo, anoniem enzoal kan nu iedere gek met een fotojaarboek me vinden!
![]()
![]()
Pompiedompiedom, tralalalalaquote:Op maandag 26 juni 2006 22:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Noem eens bladzijdenummer van jaarboek 99-00
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:02 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Pompiedompiedom, tralalalala![]()
Loopt heel zachtjes weer het topic uit.. Shit!
Of ik ook in het fotoboek van 99/00 sta weet ik niet, zou ik het zelf moeten nakijken.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]nu kan ik wel de pagina verklappen
![]()
![]()
Overigens kon ik jou in dat fobo niet vinden, alleen in de eerdere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |