noughty !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Boterbloemetje het volgende:
Haha!![]()
.... Nee natuurlijk niet,![]()
Stout enzo..
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aantal wijken van leusden zaten gister van tien voor twaalf tot na half twee zonder stroom![]()
Wij ook, straten hier achter deels nog verlicht..
Ik en tomatensapbiertje zijn daar vanavond iig. Ik dacht Nosh ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
kleine verwijzing naar amersfoort topic, vanaaf mss minimeet @ long john...
Jep.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
Bestaat Jacco nog?
TIjdje gewoond aan de Walenburg
Wat denk je zelf, dat sjaak zomaar verdwijnt?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
Bestaat Jacco nog?
TIjdje gewoond aan de Walenburg
Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo heel erg wild was/ben van 'Sjaak'.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat sjaak zomaar verdwijnt?
Voor het ijs heeft hij vele prijzen gewonnen, en dat is ook het lekkerste italiaanse ijs uit de regio/nederlandquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:46 schreef Boterbloemetje het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik nooit zo heel erg wild was/ben van 'Sjaak'.
En nu beledig ik vast 'meneer Sjaak' en zijn vele vrienden, maar goed!![]()
100% mee eensch.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef Thor.Thunder het volgende:
die milkshakes daar zijn niet te drinken, yech. Nee, doe mij maar de shakes van de Swarte Steegh
Manneke pis, is inderdaad een goede keten. Zitten er in oa. in utrecht ook een paar van.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:06 schreef Thor.Thunder het volgende:
Patat in van Gogh te amersfoort uber allesch undso.
quote:Kabeltelevisie storing deel van Leusden 07-06-2007 | 17:27
Op dit moment is er een storing in een deel van Leusden.
Hierdoor kunnen wij tijdelijk geen Radio & Televisie, Internet en Telefonie diensten doorgeven via de Casema kabel.
Het betreft postcodegebied 3791, 3831, 3832, 3833, 3834 en 3835.
Casema is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.
De verwachting is dat deze storing om 23:00 uur verholpen zal zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Hier geen last van. Maar we hebben ook geen casema.quote:
Digitale TV van KPN?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Hier geen last van. Maar we hebben ook geen casema.![]()
Maar vandaag weer lekker gewerkt in de C1000 het begint op te schieten. Alle schappen zijn al vol en alleen de kassa's en vriezers moeten nog ingericht en aangesloten worden. De voorkant is wel oerlelijk zeg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |