AFAS dat 'grote' gebouw naast Total?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald is vorige week aangenomen voor de functie applicatie programmeur bij Afas en begint per 1 oktober
Die jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:05 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
AFAS dat 'grote' gebouw naast Total?
best snel gebouwd trouwens en er staan nu trouwens 2 opblaasbare figuren op i.v.m. trouwerij
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:34 schreef pkwarts het volgende:
Dat wordt denk ik reizen naar Utrecht. Genoeg stripwinkels daar.
woonde je broer in het Vliet?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:48 schreef Appelperenstroop het volgende:
Geboren en getogen in Leusden! Ganzeweihof. Bij de Kuperssingel.
Woon nou iets van 4 jaartjes in Lelystad. Mijn broer heeft leusden nog wat bekender gemaakt door de Pentagon Hack
ja maar er zat ook iemand in het Vliet die een groot bedrijf gekraakt had.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:19 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ganzeweihof! We hebben nooit in 't Vliet gewoond. We kregen op de Ganzeweihof de huiszoeking enzo
Nee de Vallei ftw!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef brrrt het volgende:
[topicbump]
Jaaaaaa! Een Leusden topic!
Leusden is te gek, ik woon er al heel m'n leven.
Zijn hier nog mensen die ook op de Rossenberg gezeten hebben?
I'm with stupid.quote:
Neem jij es heel snel een andere ava...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef brrrt het volgende:
[topicbump]
Jaaaaaa! Een Leusden topic!
Leusden is te gek, ik woon er al heel m'n leven.
Zijn hier nog mensen die ook op de Rossenberg gezeten hebben?
Waarom? zijn er hier meer met dezelfde? *gaat verder zoeken*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neem jij es heel snel een andere ava...
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef brrrt het volgende:
[..]
Waarom? zijn er hier meer met dezelfde? *gaat verder zoeken*
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:13 schreef BonJovi het volgende:
WHAHHAH leusden! sorry kon het niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |