dan heb je wel verdomd veel nodig ben ik bang maar het zou wel helpenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:03 schreef Proxima het volgende:
Het probleem is dat ik er geen hek kan neer zetten.
Ik dacht mischien een middel maar als dat er niet is dan weet ik het ook niet meer.
Ik raak liever niet in contact met die mensen het zijn geen lievertjes.
Zou het helpen als ik peper in de tuin strooi??
en wie blaast er dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:26 schreef Mrln het volgende:
zwarte peper rondstrooien, zijn ze not amused, anders een hondefluit aangeloten op een infrarood detectieapparaat
aangesloten op de infrarooddetectiequote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:29 schreef mgerben het volgende:
Kun je die hond niet naar binnen lokken als je hem ziet?
En dan wacht je tot de eigenaar hem met hangende pootjes komt halen... en dat krijgt-ie hem terug als hij een veeg uit de pan heeft gekregen.
En als alternatief bel je de dierenambulance op en zeg je dat je een loslopende hond hebt gevonden zonder eigenaar. Komen ze hem halen, moet de eigenaar de ambulance betalen
Is het snel afgelopen met die ontekkeningen.
Waarom ben je boos, buurman? Die hond was niet van jou, dus heb ik de dierenambulance gebeld.
Oh, toch van jou? Houd hem dan uit mijn tuin. Alsjeblieft.
Het is maar wat je normaal vindt...ik vond mijn oplossingen wel normaal. Net zo normaal als mensen die menen dat hun hond overal schijten mag.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Dierenmishandelingposts verwijderd.
Lees de OP en geef normale oplossingen.
Leg de situatie eens uit? Heb je een hek o.i.d. ? Hoe kunnen de honden zo in je tuin ???quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Proxima het volgende:
Er zijn hier honden bij mij in de buurt die het bij mij in de tuin doen.
Ik heb de eigenaren van de honden aangesproken, maar die doen net of het niet hun hond is.
Nu is mijn vraag wat kan ik doen.
Kan ik iets in de tuin strooien zodat die hond afschrikt? zo ja wat dan.
Help A.U.B
Dus het opruimen van andersmans zooi is een goede oplossing? Dat is symptoonbestrijding en geen oplossing.quote:
Het is een dier dat in je tuin poept. Niet de eigenaar.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef wonko het volgende:
[..]
Dus het opruimen van andersmans zooi is een goede oplossing? Dat is symptoonbestrijding en geen oplossing.
En het werkt niet...quote:Op zondag 21 mei 2006 16:24 schreef LittleIcequeen het volgende:
Je hebt daar speciale spuitbusse en poeders voor. De poeder is in de tuin goed te gebruiken maar je zult het dan wel iedere dag moeten strooien.
Het heet Mispoes en is bij bijna iedere dierenzaak wel verkrijgbaar. Er zit een bepaald vies geurtje aan waar honden en katten niet bij in de buurt komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |