¤ 2,67 op je zestiende.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef MaximumRush het volgende:
Bezorg de ochtendkrant. 3 kwartier per dag, behalve zondag. 200 per 4 weken. (13e maand heb je ook nog)
Werk ook nog bij de mac, ongelovelijk hard werken voor ongelovelijk weinig. 2,67 per uur bruto. Heb meestal zo'n 100 euro per maand.
Ohja, ben 16.
de gemiddelde supermarkt betaald nog beter, ga gewoon op zoek. voor een 16 jarige is het wel wat moeilijker om werk te zoeken maar ik zou er wel wat moeite insteken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:28 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Zoals? Zo vaak al gesolliciteerd als ze ergens mensen zoeken, maarja... Nooit uitgenodigd.
Dat wel, zit in het 5e jaar van VWO. Me naam klinkt alleen niet zo goed. Maar ik heb altijd hevig ontkend, en doe dat nog steeds, dat het daar aan ligt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:33 schreef LoggedIn het volgende:
deze week 2e baantje erbij, 14 euro per uur
[..]
heb je wel een representatief voorkomen?
wat? heet je in het echt ook MaximumRush?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat wel, zit in het 5e jaar van VWO. Me naam klinkt alleen niet zo goed. Maar ik heb altijd hevig ontkend, en doe dat nog steeds, dat het daar aan ligt.
LOL.. euhw.. ff wachten en later opnieuw proberen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
This site is out of order, leave a message after the beep....
inderdaad, dat vraag ik me ook af. Mensen zitten hier wel veel af te kraken qua lage salarissen, maar misschien kunnen zij wel veel meer werken en hebben aan het einde toch veel meer?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:48 schreef Neak het volgende:
Bij m'n pa 10 euro netto per uurMet ingang van de zomervakantie ga ik bij een belastingadvieskantoor werken, ik ga er netto denk ik de helft op achteruit, maar maak wel veel meer uren
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:05 schreef matige_muis het volgende:
[..]
inderdaad, dat vraag ik me ook af. Mensen zitten hier wel veel af te kraken qua lage salarissen, maar misschien kunnen zij wel veel meer werken en hebben aan het einde toch veel meer?
Ik herken je UserIcon (+naam) van xbw, uit de de "big" motoren,scooters en brommers threadquote:Op donderdag 25 mei 2006 02:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uhm die oude ja maar hoe kom je daar opeens op en wat is de relevantie?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik herken je UserIcon (+naam) van xbw, uit de de "big" motoren,scooters en brommers thread![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |