Ja, want er was toch geen politie in die wijken, die waren allemaal in het centrumquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... en ik niet....![]()
Wel humor: toen ik weer hier aankwam waren alle huiskamers in het blok leeg, af en toe een sneu lampje aan, TV's stonden overal aan maar niemand thuis... Blijkbaar was iedereen gewoon opgerot om ergens anders voetbal te gaan kijkenGoeie avond om wat inbraken te doen...
Wat dan, reeds?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:07 schreef SNArky het volgende:
Ja, want er was toch geen politie in die wijken, die waren allemaal in het centrum.
Ze stonden allemaal heel stoer te wezen in hun gele hesjes om de "orde" te bewaken bij Ned-Arg.quote:
Welke straat woon je ? Ik woonde ook in Oost nlquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:46 schreef DeHovenier het volgende:
Delluft!
Ik woon in Tanthof Oost, maar ik kom bijna nooit in het centrum
Mmh owkee, dan ken ik je sowieso nietquote:
Ik woonde in de Boerderijstraatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
Dat moest er nog bijkomen ook![]()
Waar woon jij dan?
Bel of mail maar ff, ik heb nog een kamer vrij. Beide zijn te vinden op m'n websitequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, als iemand nog een studentenkamer overheeft/weet houd ik mij gaarne aanbevolen
Je hebt mailquote:Op zondag 25 juni 2006 15:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bel of mail maar ff, ik heb nog een kamer vrij. Beide zijn te vinden op m'n website![]()
Ik vind de kurk, borsalino en bistro de pijpenla erg goed. Voor shoarma kies ik el mama of jeruzalemquote:Op maandag 26 juni 2006 02:15 schreef octopussy het volgende:
Delftik woon sinds anderhalf jaar in een arbeidershuisje in de Indische buurt. Een hele verbetering zo vanuit het Laakkwartier in DH.
En ik heb laatst eens appeltaart gegeten bij Kobus Kuch: wel lekker maar veeeeel te veel voor mij![]()
Wat zijn de beste eettentjes in Delft?
Bijna alles is een verbetering tegenover DH.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:15 schreef octopussy het volgende:
Delftik woon sinds anderhalf jaar in een arbeidershuisje in de Indische buurt. Een hele verbetering zo vanuit het Laakkwartier in DH.
En ik heb laatst eens appeltaart gegeten bij Kobus Kuch: wel lekker maar veeeeel te veel voor mij![]()
Wat zijn de beste eettentjes in Delft?
quote:Op maandag 26 juni 2006 08:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vind de kurk, borsalino en bistro de pijpenla erg goed. Voor shoarma kies ik el mama of jeruzalem![]()
Wij hebben volgende week een instemmingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, als iemand nog een studentenkamer overheeft/weet houd ik mij gaarne aanbevolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij hebben volgende week een instemmingwhehehe die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
El Mama is ook mijn huistent, heb ook zo'n stempelkaart daarquote:Op maandag 26 juni 2006 08:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vind de kurk, borsalino en bistro de pijpenla erg goed. Voor shoarma kies ik el mama of jeruzalem![]()
Alleen de hot chicken is zo... hotquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
El Mama is ook mijn huistent, heb ook zo'n stempelkaart daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |