abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38163258
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Waarom moet ze dan nog steeds playbacken Zingen houdt niet op bij het maken van een nummer in een studio. Zingen is ook het live ten gehore kunnen brengen van je muziek op een meer dan acceptabel niveau.

Mocht je willen weten hoe dat klinkt dan kan ik je iig adviseren om eens de "Dit was het nieuws" uitzending met Ilse deLange terug te kijken.
Ja, dat was mooi . Zomaar uit het niets, begon ze te zingen ... prachtig Ilse .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_38176700
ik kan deze versie helemaal nergens downloaden van haar?
pi_38186868
Euh... Wie o wie weet wie er een hardcore plaat van dit nummer heeft gemaakt, vroegah .

* Da_Sandman had dat ding, maar issem kwijt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:19:04 #29
12045 Dieptriest
Muziekkenner
pi_38190029
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:35 schreef karoltje het volgende:
Ja iedereen kent dr enzo .
a.k.a. Sikko
pi_38200281
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:37 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Waarom moet ze dan nog steeds playbacken Zingen houdt niet op bij het maken van een nummer in een studio. Zingen is ook het live ten gehore kunnen brengen van je muziek op een meer dan acceptabel niveau.

Mocht je willen weten hoe dat klinkt dan kan ik je iig adviseren om eens de "Dit was het nieuws" uitzending met Ilse deLange terug te kijken.
Dit is de eerste keer dat ik Berget zien heb playbacken op de Nederlandse TV. Luister maar even terug naar een uitzending van Giel Beelen, 5 mei, waarin Berget LIVE dit nummer ten gehore brengt. Ik weet niet waar jij haar ziet playbacken, maar ik denk dat je wat zangeressen door elkaar haalt. Zij is een van de beste live-zangeressen van Nederland...
The way that you live your life doesn't come close to your own truth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')