je wil toch meningen over dat kutliedje? hoef je niet kinderachtig te gaan doen als de mening je niet bevaltquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 09:57 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
je wil toch meningen over dat kutliedje? hoef je niet kinderachtig te gaan doen als de mening je niet bevalt
Ze was een van de backings toenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:20 schreef Grobbel het volgende:
Berget Lewis, heeft die niet nog ooit deel uitgemaakt van Total Touch?
Verdomde muziekleraren ookquote:Op maandag 22 mei 2006 02:28 schreef Beathoven het volgende:
Ik vraag me af waarom ik de hele tekst van het nummer uit m'n hoofd ken, vast vroeger er ingestampt gekregen bij muziekles op school. Ik heb geen idee waar ik het van ken eigenlijk
Jammer dat ze pas dan weer stond te playbacken toen ik haar op zag tredenquote:Op zondag 21 mei 2006 10:46 schreef Gitarist het volgende:
Het nummer vind ik niet erg sterk, maar haar zangkwaliteiten en persoonlijkheid mogen er zeker wezen!!!
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef Burdie het volgende:
Ik kwam de volgende creatieve tekst tegen op een sugababes-profiel ():
I'd like to buy the world a home
and burniship with love,
full appletrees and honeybees,
and snow white turtledoves.
Uhm, Berget Lewis is al lang doorgebroken... Voor dit nummer had ze de single 'It don't matter' zo mogelijk nog beter dan haar huidige single, dus doe maar niet zo zielig, je mocht wensen dat je zo kon zingen...quote:Op zondag 21 mei 2006 11:10 schreef karoltje het volgende:
Tijdens de Coca Cola reclame dacht ik wekenlang dit te horen:
"I'd like to buy the world a home, and burn this shit with love"
Leek me een beetje typisch voor brave Coca Cola. Maar blijkt dus furnish' te zijn
.
En Birgit Lewis moet eens stoppen met proberen door te breken, gaat echt niet meer lukken hoor!
Waarom moet ze dan nog steeds playbackenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:31 schreef eddo23 het volgende:
Uhm, Berget Lewis is al lang doorgebroken... Voor dit nummer had ze de single 'It don't matter' zo mogelijk nog beter dan haar huidige single, dus doe maar niet zo zielig, je mocht wensen dat je zo kon zingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |