abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 01:58:15 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_38037526
De slappe houding van West-Europa
- door Bansheeboy -

Waarom is West-Europa zo slap en waar uit zich dat in ?

Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop. Deze landen hebben zelf geen mening. Al sinds het prille begin van het ontstaan van deze landen hebben ze geen eigen mening en zijn ze ijzersterk in het imiteren van andere volkeren. Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is. Want als men in de geschiedenisboeken duikt zie je duidelijk staan dat 1 van de bekendste denkers van de oude tijd Leonardo Davinci al documenten optekende met daarin uitgewerkte tekeningen van het vliegen van de mens.

Imiteren ? Wie imiteren ze het meest ? En wat zijn de beweegredenen voor deze haastlapperij ?

Als ik Nederland als voorbeeld neem: in Nederland hebben de ouderen in het algemeen en de jeugd in het bijzonder meestal het ideaal om gezien te worden als een Amerikaan. Veel jonge jongens laten zich op scholen Jason of Brandon noemen terwijl meisjes zich het graagst scharen in de categorie "Betty en Pamela", omdat dat hun sterkt in het bereiken van hun Amerikaanse idealen. Veel schoolfeesten worden tegenwoordig "Ball" genoemd omdat veel jongeren dit herkennen van o.a. "Saved by the Bell" en "Luis dé Funes". Één der grootste redenen voor deze haastlapperij is dat de Nederlandse samenleving te lang heeft geleefd volgens de visie van ras-denkers als o.a. Martin Gaus, duidelijk een voorbeeld van iemand die altijd heeft gevochten voor het invoeren van "de Amerikaanse droom" in Nederland.

Allemaal duidelijk. Maar is dit echt een probleem ?

In 1ste instantie bedankt dat je het duidelijk vindt. Uiteraard zie ik dit als probleem. Omdat de Amerikaanse ideologie enorm autoritair is en geen andere visies duldt, terwijl bv. de Nederlandse samenleving sterk zou groeien en zich goed zou ontwikkelen als men (gedeeltes van) de Islam de vrije loop zou laten gaan ...

Ok. Hoe lossen we dit dan op ?

Iedereen is bekend met "de jeugd heeft de toekomst", als we dit in ogenschouw nemen is het belangrijk dat de jeugd wordt voorzien van goed en juist onderwijs. Als de jeugd bekend wordt met de sterke en reine ideologie zullen ze daar uiteraard naar gaan handelen. Vergeet alleen niet dat de jeugd alleen de toekomst kan worden als de ouderen ze daarbij helpen.

We hebben dus een belangrijke taak

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 21-05-2006 12:14:49 (Spelfouten weggehaald) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 21 mei 2006 @ 02:02:25 #2
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_38037596
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 21 mei 2006 @ 02:12:44 #3
136837 ladurance
tubgirl.rar
pi_38037767
Helemaal mee eens! Laten we Iran gaan nadoen. De islam zal ons goed doen!
Ik haat signatures!
  zondag 21 mei 2006 @ 02:22:10 #4
46960 StefanP
polemicist
pi_38037865
quote:
Al sinds het jonge begin van het ontstaan van deze landen hebben ze geen eigen mening en zijn ze ijzersterk in het immiteren van andere volkeren.
En wat heeft jouw geliefde Islam voortgebracht? In 2000 jaar nog niets, he-le-maal niets. Computers? Vliegtuigen? Literatuur? Geleerden? De 0.0001% Arabieren die studeren, moeten nota bene hun land uit om in het westen naar een universiteit te gaan. Oh, de ironie!

Over imiteren gesproken (let op de juiste spelling...) - zonder het geld dat de olie hen oplevert, leefden de Arabieren nog in tenten. Dat doen ze nu trouwens nog deels, omdat de oliesjeiks te hebberig zijn om het geld met hun volk te delen. Oh, de naastenliefde! Wat een prachtige cultuur toch.

Je "essay" is bovendien van het niveau van een 10-jarig kind, wat mogelijk ook deels verklaart waarom het M.O. niet verder komt dan een niveau dat Europa in de middeleeuwen allang voorbij was.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_38037930
Maar ze hebben wel de algebra uitgevonden, die arabieren! (laffe kutstreek overigens)
pi_38039208
Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is. Want als men in de geschiedenisboeken duikt zie je duidelijk staan dat 1 van de bekendste denkers van de oude tijd Leonardo Davinci al documenten optekende met daarin uitgewerkte tekeningen van het vliegen van de mens.

Leonardo leefde in Italië, is dat volgens jou geen West Europa dan?

Dat we Amerika soms te veel imiteren ben ik wel met je eens. Maar ja als je als Nederlander zegt trots te zijn op je eigen land / cultuur word je direct voor nazi uitgemaakt.

Sommige vormen van de Islam hier meer vrijheid geven? Volgens mij is hier vrijheid genoeg.
Iedereen mag geloven wat die wil en gebedshuizen bouwen. Je mag alleen je wil niet opleggen aan andersgelovigen of ongelovigen, en dat moet zo blijven anders leven we straks in een Theocratie. Nederland moet vooral seculier blijven.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:43:10 #7
117098 Hathor
Effe niet
pi_38040058
Sorry hoor, maar de enige hier in Nederland wonende mensen die ik continue zie immiteren, zijn die hele hordes op staathoeken hangende Marokkaantjes. Ze proberen allemaal te rappen (iets Amerikaanser bestaat er niet), dragen allemaal honkbalpetjes (waar komt honkbal ook alweer vandaan ? ), en vinden het leuk om zich voor te doen als "brothas from da ghetto".

Ik weet niet waar dit hele huilverhaal naar toe gaat, maar ik zou eerst maar eens goed in mijn eigen achtertuin kijken, voordat ik in die van een ander zou gaan staan pissen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 21-05-2006 11:01:01 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:58:13 #8
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_38040283
Was je dronken toen je dit schreef? Kun je toch niet serieus nemen zoiets
  zondag 21 mei 2006 @ 11:28:30 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_38040819
[quote]Op zondag 21 mei 2006 10:58 schreef Darklight het volgende:
Was je dronken toen je dit schreef? Kun je toch niet serieus nemen zoiets
[/quote\]
Ik drink niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 21 mei 2006 @ 11:32:35 #10
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_38040907
Leer eerst spellen, dan lees ik verder.

Als je een serieuze poging doet een essay te schrijven, en je wilt dat je gelezen wordt, dan moet je beginnen met goed taalgebruik.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:40:20 #11
140365 Keileweg-ethicus
pi_38041069
Ik heb het toch maar even gelezen, omdat ik zin had in kritiek leveren
quote:
Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is. Want als men in de geschiedenisboeken duikt zie je duidelijk staan dat 1 van de bekendste denkers van de oude tijd Leonardo Davinci al documenten optekende met daarin uitgewerkte tekeningen van het vliegen van de mens.
Sinds de mens naar boven kan kijken droomt hij al van vliegen. Leonardo da Vinci is niet de bedenker, noch de uitvinder van het vliegtuig. Hij is misschien de eerste die tekeningen heeft gemaakt van vliegtuigen, maar de machines die hij bedacht werken hoogstwaarschijnlijk niet, en de kans dat Leonardo de allereerste was die dacht aan vliegen, van de miljarden mensen die ooit op aarde geleefd hebben, is uiterst gering.

Het eerste werkende vliegtuig was van een West-Europeaan, en die meneer is dus de uitvinder van het vliegtuig. Zeker niet de bedenker, maar de uitvinder evenzo zeker wel.

De Amerikaanse cultuur is volledig afgeleid van de West-Europese. De Nederlanders en de Engelsen hebben de USA nota bene gesticht! Wie aapt wie nou na...
quote:
terwijl bv. de Nederlandse samenleving sterk zou groeien en zich goed zou ontwikkelen als men (gedeeltes van) de Islam de vrije loop zou laten gaan ...
Onderbouw dit eens.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:41:13 #12
117098 Hathor
Effe niet
pi_38041091
Heb je trouwens wel enig idee wie Louis de Funes was ? Omdat de vergelijking met "saved by the bell" volledig scheef loopt namelijk. Saved by the bell is onzettend flauwe Amerikaanse humor, en Louis de Funes staat garant voor onzettend flauwe Franse humor, niet bepaald twee groepen die goed door een deur kunnen de laatste tijd.

Verder lijkt dit me meer een soort propagandamateriaal voor een tweederangs Imam uit een klein achteraf weggemoffeld moskeetje. Amerikaanse visie autoritair ? Staan geen andere denkwijzes toe ? En wat in hemelsnaam is een sterke en reine denkwijze ? De Sharia ? in dat geval hun je wat mij betreft je koffers pakken en je geliefde Hirsi Magan achterna, want dan zit je hier volledig in het verkeerde land.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:43:06 #13
140365 Keileweg-ethicus
pi_38041124
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:41 schreef Hathor het volgende:
Heb je trouwens wel enig idee wie Louis de Funes was ? Omdat de vergelijking met "saved by the bell" volledig scheef loopt namelijk. Saved by the bell is onzettend flauwe Amerikaanse humor, en Louis de Funes staat garant voor onzettend flauwe Franse humor, niet bepaald twee groepen die goed door een deur kunnen de laatste tijd.

Verder lijkt dit me meer een soort propagandamateriaal voor een tweederangs Imam uit een klein achteraf weggemoffeld moskeetje. Amerikaanse visie autoritair ? Staan geen andere denkwijzes toe ? En wat in hemelsnaam is een sterke en reine denkwijze ? De Sharia ? in dat geval hun je wat mij betreft je koffers pakken en je geliefde Hirsi Magan achterna, want dan zit je hier volledig in het verkeerde land.
Zo is het. 14.gif.
pi_38041328
Ik snap het niet. Ik heb je bericht ge-quoted en even ge-edit. Wederom zie je de code's die vertellen dat je hem in Word gemaakt hebt.

Toch staat-ie wederom vol met spelfouten. Staat de spellingscontrole bij je deze keer uit ?
  zondag 21 mei 2006 @ 12:13:48 #15
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_38041694
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:58 schreef BansheeBoy het volgende:

Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop.
En wat zijn dan de A-landen?
En waarom?
Op basis waarvan breng je deze gradatie aan?
²
quote:
We hebben dus een belangrijke taak

²
Welke precies dan?
Ik lees alleen maar een zooitje matig onderbouwde stellingen maar imho totaal geen enkel gestructureerd plan van aanpak waarnaar die aflsluitende zin zou kunnen verwijzen.
En zeg nou niet we in dit kader naar je opmerking over het onderwijsbestel moeten kijken.
Dat is namelijk wel een hele goedkope manier om een essay af te sluiten.
Ronduit papagaai gedrag, napraten van politici in de oppositie, media en bezorgde buurtvaders.

Dus

PS:
Ik wijs je conclusies zeker niet bij voorbaat af.
Ik mis alleen een stuk onderbouwing en uitwerking.
Je opmerking over onderwijs lijken een standaard-zin uit "Essays voor dummies".
Hoe denk jijzelf erover, welke initiatieven stel jijzelf voor om deze kennelijke situatie om te buigen?
Burnt to the core but not broken
  zondag 21 mei 2006 @ 14:27:51 #16
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_38045284
quote:
Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef StefanP het volgende:

[..]

En wat heeft jouw geliefde Islam voortgebracht? In 2000 jaar nog niets, he-le-maal niets. Computers? Vliegtuigen? Literatuur? Geleerden? De 0.0001% Arabieren die studeren, moeten nota bene hun land uit om in het westen naar een universiteit te gaan. Oh, de ironie!
Iets van wiskunde en de verrekijker.

pi_38045353
En arabische gom natuurlijk.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:05:53 #18
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_38046309
quote:
Op zondag 21 mei 2006 02:27 schreef Halldar het volgende:
Maar ze hebben wel de algebra uitgevonden, die arabieren! (laffe kutstreek overigens)
Dat was voordat de islam aan de macht kwam.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
  zondag 21 mei 2006 @ 15:13:17 #19
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_38046538
Martin Gaus?
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:22:04 #20
117098 Hathor
Effe niet
pi_38046826
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:13 schreef Fronsertje het volgende:
Martin Gaus?
Ja, das duidelijk een bedreiging voor de openbare orde.
pi_38046966
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:05 schreef Martuh het volgende:

[..]

Dat was voordat de islam aan de macht kwam.
Christiaan Huygens verzon zijn theorieën ook voordat Balkenende aan de macht kwam, het blijft een nederlander.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:08:26 #22
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_38048081
BansheeBoy, vriend!
Een essay dit keer langer dan een alinea, werkelijk een top prestatie.
Gefeliciteerd!
  zondag 21 mei 2006 @ 16:54:23 #23
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_38049391
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Halldar het volgende:

[..]

Christiaan Huygens verzon zijn theorieën ook voordat Balkenende aan de macht kwam, het blijft een nederlander.
Hij wekt de indruk dat de algebra is uitgevonden tijdens de islamitische periode, wat niet zo is. In de islamitische periode zijn er geen ontdekkingen meer gedaan in het Midden-Oosten, behalve de olie in de grond.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_38049733
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef Martuh het volgende:

[..]

Hij wekt de indruk dat de algebra is uitgevonden tijdens de islamitische periode, wat niet zo is. In de islamitische periode zijn er geen ontdekkingen meer gedaan in het Midden-Oosten, behalve de olie in de grond.
Het is dan ook bansheeboy. Op een basisschool zou zo'n essay niet eens goedgekeurd worden.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:38:41 #25
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38050737
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef Martuh het volgende:

[..]

'
En die olie is dan alleen in het land ontdekt, maar wel door westerlingen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')