ja behalve Duitsland wat echt belachelijk laag staatquote:
Joh, zie de humor ervan in. We hebben een avond lol. Ik wil je nog wel horen als alles 'serieuze kwaliteitsmuziek' is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Het hele songfestival is een farce aan het worden zo. Die puntentelling kan ook wel bijna compleet overgeslagenworden zo
Mag hopen dat Nederland er geen moeite meer in gaat steken of ook net zo'n bizarre act als finland gaat sturen.
Misschien iets ala kabouter plop ofzo.
Die komt uit Belgiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Het hele songfestival is een farce aan het worden zo. Die puntentelling kan ook wel bijna compleet overgeslagenworden zo
Mag hopen dat Nederland er geen moeite meer in gaat steken of ook net zo'n bizarre act als finland gaat sturen.
Misschien iets ala kabouter plop ofzo.
Jup, die dude van Samson en Gert.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Merkwaardig, ik dacht ook al aan kabouter Plop.
Maar is dat geen belg?
Zijn liedjes zijn zeer behoorlijk niveau.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Kan Paul de Leeuw niet een beetje zingen? Aan naamsbekendheid geen gebrek na vanavond!![]()
Vlieg met me mee naar de regenboog!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Kan Paul de Leeuw niet een beetje zingen? Aan naamsbekendheid geen gebrek na vanavond!![]()
Gevaarlijk idee maar zou kunnen werkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Dat weet ik. Ik gebruikte het ook alleen als voorbeeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Die komt uit Belgie![]()
Jep, 12 punten naar Turkije...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Zijn de punten van NL al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |