comme tousquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef gday het volgende:
Ik zit trouwens meer te fokken nu, dan dat ik die stemmen aan het volgen ben.
hm..toch nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Onderbroek het volgende:
macedonie...12 punten!!
en dat was wel belachelijk slecht trouwensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo een keer? Paar jaar geleden hadden ze ook Tatu dat goed scoorde
Paul was weer eens geniaalquote:
een F5 avondjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef gday het volgende:
Je hebt wat gemistquote:
En de knappe mannen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook in Albanië moeten ze nog de hallogeenbelichting uitvinden ...
Paul de Leeuw was meesterlijk!quote:
Ja al eeuwen terugquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Zijn de punten van NL al geweest?
daar had hij hem wel lekker gepwndquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Sakis: Your phone number is 69696969.
quote:
Ik ook hoor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef gday het volgende:
die was echt leuk jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Sakis: Your phone number is 69696969.
O ik geloof je wel hoor. Maar ik vond het in de context van het songfestival hilarisch. En dat bedoel ik positiefquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het echt een terechte winnaar hoor, in zijn genre was het echt heel goed gedaan, dat het nog nooit op een festival te zien was zegt meer over het festival dan Lordi
Ik kijk het nog wel eens terug, ik had geen zin om er uren op te wachtenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist
Paul deed zijn standaard "ik ben homo en jullie zullen het weten" routine
Als je van Griekenland via de kust naar Kosovo rijdt kom je er langs geloof ikquote:
Appeltje Rquote:
Welk land heb je het over nu?quote:
Je weet toch.. hoe slechter het liedje.. hoe maffer de act .. hoe beter de scorequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dat was wel belachelijk slecht trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |