ja behalve Duitsland wat echt belachelijk laag staatquote:
Joh, zie de humor ervan in. We hebben een avond lol. Ik wil je nog wel horen als alles 'serieuze kwaliteitsmuziek' is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Het hele songfestival is een farce aan het worden zo. Die puntentelling kan ook wel bijna compleet overgeslagenworden zo
Mag hopen dat Nederland er geen moeite meer in gaat steken of ook net zo'n bizarre act als finland gaat sturen.
Misschien iets ala kabouter plop ofzo.
Die komt uit Belgiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Het hele songfestival is een farce aan het worden zo. Die puntentelling kan ook wel bijna compleet overgeslagenworden zo
Mag hopen dat Nederland er geen moeite meer in gaat steken of ook net zo'n bizarre act als finland gaat sturen.
Jup, die dude van Samson en Gert.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Merkwaardig, ik dacht ook al aan kabouter Plop.
Maar is dat geen belg?
Zijn liedjes zijn zeer behoorlijk niveau.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Kan Paul de Leeuw niet een beetje zingen? Aan naamsbekendheid geen gebrek na vanavond!![]()
Vlieg met me mee naar de regenboog!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Kan Paul de Leeuw niet een beetje zingen? Aan naamsbekendheid geen gebrek na vanavond!![]()
Gevaarlijk idee maar zou kunnen werkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Dat weet ik. Ik gebruikte het ook alleen als voorbeeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Die komt uit Belgie![]()
Jep, 12 punten naar Turkije...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Zijn de punten van NL al geweest?
Nee Tatjana deed niet meequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Daar houden ze niet van op het Songfestivalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn liedjes zijn zeer behoorlijk niveau.
dat nummer waar ie een paar zinnen duits zingt wat een beetje militair klinkt zal het wel goed doen bij onze oosterburenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Ach, als dit het echte resultaat is van de televoting uit de verschillende landen (dus geen gesjoemel), is het een goed signaal dat het tijdperk van die belegen etnopop op zijn eind loopt. Die Eurovisiecrap klinkt toch al 40 jaar volstrekt hetzelfde... tijd voor wat verandering.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Tuurlijk niet, top-nummer (in vergelijking met de andere troep).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:49 schreef Tha_Mars het volgende:
"het is ook lachwekkend dat finland gaat winnen"
AMEN
Ik denk dat de Band Zonder Banaan wel een ardige act kan opvoeren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Zeg NIET dat je het gemist hebt!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Hoezo een keer? Paar jaar geleden hadden ze ook Tatu dat goed scoordequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Tirion het volgende:
Die Russen zullen ook wel balen, hebben ze een keer een nummer dat lekker meedoet, doen de Finnen zoiets stoers!![]()
![]()
Ik vind het echt een terechte winnaar hoor, in zijn genre was het echt heel goed gedaan, dat het nog nooit op een festival te zien was zegt meer over het festival dan Lordiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joh, zie de humor ervan in. We hebben een avond lol. Ik wil je nog wel horen als alles 'serieuze kwaliteitsmuziek' is.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, top-nummer (in vergelijking met de andere troep).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |