Dit jaar niet. Roemenie komt straks ook met zoiets (maar dan 10x beter) en gaat hoog scoren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Klinkt wel oké, maar dance-deuntjes scoren altijd slecht op het Songfestival.
Alles wat pop is, lijkt op ABBA.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:35 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoor een Abba?
Ik herken er een beetje een jonge Benny Neyman in....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:35 schreef MiLalaa het volgende:
eww wat een glibber
Dacht ik al. De meerderheid van de deelnemers zingt dus vals buiten hun schuld.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik las hier in de krant dat nogal wat groepen klagen over de slechte 'oortjes' waarmee ze zichzelf en de achtergrond muziek horen tijdens het nummer, daar zou een heel kleine vertraging op zitten ...![]()
uhm, jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef CJ het volgende:
Zometeen Malta met een echte discostamper en Fabrizio:
[afbeelding]
![]()
Ben al 'fan' van 'm sinds Another Summer Night een paar jaar geleden op het ESC.
Ik noem een Kate Ryan...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:36 schreef CJ het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Roemenie komt straks ook met zoiets (maar dan 10x beter) en gaat hoog scoren.
quote:
Z'n broek is toch niet zó strak?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
Hij is niet besneden.
jaa 3-dubbel ewwquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:36 schreef Jane het volgende:
Ik herken er een beetje een jonge Benny Neyman in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |