quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:
[..]Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. het is pas 2 weken geleden dat dat ding in de winkels kwam
'I can even twist zhe controller, and shoot like a real gangster'quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Maar zitten/liggen/hangen ect gaat goed met een gewone controller, ben benieuwd hoe het met de deze zal gaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt eraan gaan je staand spelen of zittend? Want als je zit leunen je ellenbogen gewoon op je knieen.
Bronquote:At the time of The Switch, Apple was entertaining a plethora of very attractive but unreleased and completely unproven PPC options. IBM had offered them Cell on the desktop and Hollywood (the Wii processor) in their laptop line.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...
Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...Mooi want dat is niet gezond voor je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...
Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...Wie doet er dan ook uren en uren doorgamen. 5.1 uur is echt superlang, zo lang heb ik nog nooit achter elkaar gegamed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
zo lang gamen is niet eens gezond. rsi enzo, je moet pauzes nemen.
Achter elkaar!!?!? You sick fuck!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
of jij hebt een goede anti-RSI houdingquote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
Ah, dat is wel aardig, maar ben volgens mij nog steeds beter met een gewone controller, het gaat allemaal zo langzaam.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
zo af en toe een game is niet erg, maar zolang alle games het maar niet gaan vereisen...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Pitom het volgende:
Games waarbij je moet gaan staan mogen wat mij betreft oprotten. Ontspanning en inspanning gaan niet samenIn het geval van videogames, welteverstaan.
Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Pitom het volgende:
Games waarbij je moet gaan staan mogen wat mij betreft oprotten. Ontspanning en inspanning gaan niet samenIn het geval van videogames, welteverstaan.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah, dat is wel aardig, maar ben volgens mij nog steeds beter met een gewone controller, het gaat allemaal zo langzaam.
Maar het begint er in ieder geval al op te lijken.
Wat is er zo grappig aan?quote:
Sorry hoor, maar ik zie niet hoe analoge sticks sneller zijn dat de Wiimote.quote:
Zoals ik al aangaf geldt mijn standpunt alleen voor games. Jezelf keihard inspannen op de tennisbaan om vervolgens de match te winnen is geweldig. Jezelf inspannen voor de digitale variant van dit spelletje zou me eerder een gevoel van leegte geven.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!
Nou weet ik niet of dit ook voor spelletjes geldt natuurlijk, maar ik denk niet dat je per sé moet gaan staan. Nintendo zal ook wel ontspanning voorop hebben staan als het doel van een spelletje spelen.
Ik mag toch niet hopen dat je helemaal kapot bent na het Wii'en?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!
Nou weet ik niet of dit ook voor spelletjes geldt natuurlijk, maar ik denk niet dat je per sé moet gaan staan. Nintendo zal ook wel ontspanning voorop hebben staan als het doel van een spelletje spelen.
Meestal ontwikkel je het ook alleen als je onder stress staat.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |