Jup, demontabel. Ga je nu mailen!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef petervandamned het volgende:
gaaf precies wat ik zoek voor me HTroom
zijn ze demontabel ?
zoja dan wil ik ze kopen bieden vind ik zo ...
mail me ff zie sign
Vind ik prima. Maar ik heb nog geen bod van hemquote:Op zondag 21 mei 2006 22:58 schreef kikoooooo het volgende:
Zou t wel chill vinden als je me zou zeggen hoeveel petervandamned biedt... Omdat ik vanaf t begin al interesse toon
Omhoog.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:12 schreef Koewam het volgende:
Ik zie denk ik maar af, kan geen vervoer regelen
misschien kun je m ruilen voor....ach nee, laat maarquote:Op maandag 22 mei 2006 09:12 schreef Koewam het volgende:
Ik zie denk ik maar af, kan geen vervoer regelen
Omdat hij geen zin in opbieden heeft en meteen de vraagprijs wil betalen (mits hij de zitvlakken goed genoeg vindt qua bekleding)...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
mooi optijd![]()
Waarom wil je hier niet bieden?
Er is ook een winkel die ze verkoopt, zowel tweedehands als nieuw.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:14 schreef kebabkever het volgende:
gewoon hoe je zo aan de stoelen komt bedoel ik dan he![]()
Ja, in bijzonder goede staat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:24 schreef Koenijntje het volgende:
Is de bekleding nog in goede staat?
Preciesquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:30 schreef kesj het volgende:
[..]
Omdat hij geen zin in opbieden heeft en meteen de vraagprijs wil betalen (mits hij de zitvlakken goed genoeg vindt qua bekleding)...
Ga nu even foto's voor je maken en mailen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:40 schreef petervandamned het volgende:
[..]
Preciesen is het okay wat betreft bekleding dan kom ik ze ophalen.
Enkel even ergens een flinke auto regelen
Super, dank je wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
Topic is weer schoon...
Top, dan zijn ze voor jou voor 100 euro.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef petervandamned het volgende:
fotoos gezien
ik moet even rond vragen voor een flinke wagen
ze passen vast niet in me BX-je
maar ik neem ze van je over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |