je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:13 schreef Biancavia het volgende:
Nee, ik droom nooit van seks met meisjes.
Heb je een vriendin dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:15 schreef -Wolf- het volgende:
ik droom zo vaak over andere vrouwen.bekende, onbekende...
We hadden geen sex... ze kuste me alleen maarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:13 schreef Biancavia het volgende:
Zo zonde...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:13 schreef Biancavia het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:13 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef djenneke het volgende:
Ach, ik heb wel eens gedroomd van seks met de buurman. Als er iemand is waarmee ik nooit seks zou willen hebben, dan is het wel de buurman...
Hej buurvrouwquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:12 schreef djenneke het volgende:
Ach, ik heb wel eens gedroomd van seks met de buurman. Als er iemand is waarmee ik nooit seks zou willen hebben, dan is het wel de buurman...
Ach, nu ik je toch spreek hier he, kun je misschien ophouden met het telen van wiet?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej buurvrouw![]()
Jij hier? Wat toevallig, ik wist niet dat je ook op FoK zat.![]()
Nee, neem nog een trekje...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:14 schreef djenneke het volgende:
Ach, nu ik je toch spreek hier he, kun je misschien ophouden met het telen van wiet?
Wie??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:40 schreef djenneke het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je een neger bent....
Mijn buurmanquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Wie weet is de blonde Noorse wel frigide, of lesbisch. dan ben je nu beter af...
Vroeger waren vrouwen veel trouwer dan nu, nu zijn het net mannen....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
Ik heb een prima relatie en toch droom ik weleens over andere mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |