Moeten ze hun eigen bier maar meenemen.quote:
Puik planquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Moeten ze hun eigen bier maar meenemen.
Ik kliktequote:
Ik had gelukkig een ander cafe, maar echt, ik kan ook behoorlijk dronken zijn van meligheid.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hehe, nou ik zou er vrolijk in meedoen denk ikMaar dat is meer uit gezelligheid.
Albers een paar races terug had hem toch aardig in elkaar zitten....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:40 schreef Knoekie het volgende:
Bah Formule 1.
Vroeger reden ze die auto's nog eens totall loss. Nu is er niks meer an.
In De Kuip schenken ze ook dat evenementen bier. Als je dan soms kijkt hoe mensen reageren na een paar van dat 'vocht'quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik had gelukkig een ander cafe, maar echt, ik kan ook behoorlijk dronken zijn van meligheid.
Ik erken de Nederlandse coureurs in de F1 nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Albers een paar races terug had hem toch aardig in elkaar zitten....
En Coulthard tijdens de laatste kwalificatie
Ik interesseer me meer voor voetbal/wielrennen/tennis/poker dan voor Formule 1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Albers een paar races terug had hem toch aardig in elkaar zitten....
En Coulthard tijdens de laatste kwalificatie
Doornbos ook niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik erken de Nederlandse coureurs in de F1 niet![]()
![]()
Ik had dat laats op een festival ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
In De Kuip schenken ze ook dat evenementen bier. Als je dan soms kijkt hoe mensen reageren na een paar van dat 'vocht'![]()
Die eerste drie sporten hebben we ook op FOK!sportquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik interesseer me meer voor voetbal/wielrennen/tennis/poker dan voor Formule 1![]()
Nee, ik vind het arrogante kwallenquote:
Ik kom toch niet kijkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die eerste drie sporten hebben we ook op FOK!sport
waarom niet?quote:
[14.gif]quote:
Weet ik, maar ik kom daar nooit, vind het geen fijn menu enzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die eerste drie sporten hebben we ook op FOK!sport
Ongeacht het menu, kom er gewoon nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kom daar nooit, vind het geen fijn menu enzo.
Bagger is het. Allemaal baggerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet, vinden het nieuws ook altijd te langzaam.
Ach Fok bestaat uit pure bagger. Voor alle serieuze post zijn bots of mensen die ze hebben ingehuurd (Zoals Tong enzo)quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach Fok bestaat uit pure bagger. Voor alle serieuze post zijn bots of mensen die ze hebben ingehuurd (Zoals Tong enzo)
Das waarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach Fok bestaat uit pure bagger. Voor alle serieuze post zijn bots of mensen die ze hebben ingehuurd (Zoals Tong enzo)
Ik bestond ook niet. Tot gisterenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:58 schreef VASND het volgende:
Yvonne bestaat niet.
Oh jij zit ook in het complot. Ja ik heb je wel door.quote:
Ja, zo gaat datquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:00 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oh jij zit ook in het complot. Ja ik heb je wel door.
Ze hebben weer iemand nog om de boel weer wakker te maken en wie komt er weer.![]()
Rollatorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:01 schreef VASND het volgende:
Wees gegroet aardlingen.
Alakazam, buh ende 7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |