door wie? baklapkankerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
BS is zwaar overrated.
vertel ik ben een en al oor en bier.quote:
Met glazen gooien en zelf bier tappenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:52 schreef stoepjong het volgende:
[..]
vertel ik ben een en al oor en bier.
Tegenwoordig mag je ook niets meer. Ik zal wel voor je met glazen gaan gooien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met glazen gooien en zelf bier tappen![]()
Ja, ja, ja. Van welzeker van wel ja.quote:
Verrassendquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoor net dat BS heeft afgezegd.
Leugens, vuige, vuige leugens. Ik zou het zelfs zo ver willen stellen dat ik zou willen zeggen dat het feitelijk onjuistheden zijn. Ja, dat zou ik wel doen ja, van welzeker van wel ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoor net dat BS heeft afgezegd.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:16 schreef The_Joker het volgende:
Belgie is een zwerverscafe.
Doe hem de groeten.quote:
Als je daar later dan 12 uur komt zitten er allemaal ranzig vies goor zwerverstuig. Daar wil de gemiddelde hippy nog niet dood bij gevonden worden!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Klopt.
Als het warmer is dan 15 graden zitten voor dat cafe allemaal hippies in kleermakerszit met trommeljes enzo.
Tuig
BS zit er dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Klopt.
Als het warmer is dan 15 graden zitten voor dat cafe allemaal hippies in kleermakerszit met trommeljes enzo.
Tuig
nu al terug?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:43 schreef stoepjong het volgende:
hihi ik was in het kafé met BS en het was supercool.![]()
mijn vriendinnetje wilde terug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |