En dat allemaal onder de hoede van Bergkamp...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo jammer dat hij naar Barcelona gaat,
bah een van de beste zo niet de beste spits ter wereld, heeft alles techniek, snelheid, inzet, overzicht,
etc etc etc etc.. alleen al door hem heb ik een sympathie kunnen opbouwen voor Arsenal.
De invloed op het veld van DB is de laatste jaren zwaar overrated, zoveel invloed had hij niet meer. Van Henry vind ik het, zoals je zelf ook zegt, zeer matig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eigenlijk was het wel te verwachtten dat na het vertrek van Bergkamp Arsenal in een soort van gat zou vallen, maar dat Henry nu al besluit zijn rug te keren naar de club waar hij volgens eigen zeggen zo veel van houdt vind ik zeer matig.
Klopt, qua spel vond ik de inbreng ook niet je-van-het maar zijn aanwezigheid en techniek heeft zowel Henry als Van Persie enorm geholpen, sterker nog Bergkamp heeft samen met Wenger het hedendaagse Arsenal gesmeed!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
De invloed op het veld van DB is de laatste jaren zwaar overrated, zoveel invloed had hij niet meer. Van Henry vind ik het, zoals je zelf ook zegt, zeer matig.
Hij heeft niet de speelstijl waarmee je nog makkelijk 6 jaar laat staan 4 jaar mee kan op het hoogste niveauquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En al 6 jaar 1 van de beste van de wereld die nog makkelijk 6 jaar mee kan.
Binnen nu en 5 jaar zie ik Arsenal ook overgenomen worden, om dan net zoals chelsea met de top van de wereld mee te kunnen strijden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor prijzen?
League Cup?
Nee we hopen het LG Tournament te winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor prijzen?
League Cup?
Wacht ff. Van Arsenal en Chelsea, is Chelsea de club van de buitenlanders?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee we hopen het LG Tournament te winnen![]()
Denk toch eens na man, met de nodige investering en de groei die er in Arsenal zit, kan er over een paar jaar echt een topteam staan. Zonder dat we a la Chelsea iedere buitenlander moeten kopen.
Dat beweer ik niet. Alleen haalt Chelsea de topspelers uit het buitenland, Arsenal leidt ze vaak zelf op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wacht ff. Van Arsenal en Chelsea, is Chelsea de club van de buitenlanders?![]()
Ik denk dat dat wel meevalt. Als je op spelers doelt als Diaby, Van Persie, Flamini, Fabregas, Clichy, Denilson, dat zijn spelers die weggeplukt zijn bij opleidingen van andere grote clubs. Arsenal maakt ze dan klaar voor de top. Chelsea heeft die spelers ook in Mikel, Diarra en Kalou (en Cole, Lampard bv, maar dat zijn Engelsen). Maar het is een beetje een oneerlijke vergelijking, omdat Arsenal al veel langer een grote club is (en dus aantrekkingskracht heeft voor jonge spelers), Chelsea heeft dat pas sinds kort. Maar Chelsea koopt net als Arsenal steeds jonger spelers in, dus vergelijk het nog maar eens over een jaar of 4 a 5.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Alleen haalt Chelsea de topspelers uit het buitenland, Arsenal leidt ze vaak zelf op.
Chelsea is te 'gemaakt' probeer ik aan te geven. Wat ik bedoel is: Chelsea haalt spelers die al groot zijn (Shevchenko, Ballack). Arsenal maakt spelers groot en bekend: (Van Persie, Cesc, Hleb, voor het echt grote publiek toch ook een Henry zodat het nog een beetje ontopic is).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Als je op spelers doelt als Diaby, Van Persie, Flamini, Fabregas, Clichy, Denilson, dat zijn spelers die weggeplukt zijn bij opleidingen van andere grote clubs. Arsenal maakt ze dan klaar voor de top. Chelsea heeft die spelers ook in Mikel, Diarra en Kalou (en Cole, Lampard bv, maar dat zijn Engelsen). Maar het is een beetje een oneerlijke vergelijking, omdat Arsenal al veel langer een grote club is (en dus aantrekkingskracht heeft voor jonge spelers), Chelsea heeft dat pas sinds kort. Maar Chelsea koopt net als Arsenal steeds jonger spelers in, dus vergelijk het nog maar eens over een jaar of 4 a 5.
maar dit is wat offtopic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |