Holy Diver, Dioquote:Op maandag 22 mei 2006 23:19 schreef DuranK het volgende:
Weet 1 van jullie misschien van welk nummer dit stukje is?
http://media.putfile.com/Wat-is-deze
Persoonlijk vind ik het geluid een beetje té schel net zoals bij veel andere metal dingen. Maar het pedaaltje op zich is een goed dingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Metal * begint te watertanden][/me]. Is dat ding goed?
Lees ik daar Ibanez of SG? Ibanez natuurlijk.
voorprogramma van therapy? DAMN! dat doe je goed!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:31 schreef guitarist.nl het volgende:
o ja ik leef ook nog, woensdag in het voorprogramma van therapy? in de oosterpoort groningen, schijnt wel een mooie zaal te zijn
mijn droom, wat doe jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[..]
Voor 70 euro gekocht:![]()
![]()
Een zwarte Les Paul met witte randjes.
[afbeelding]
Kopen voor 200 euro?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mijn droom, wat doe je![]()
![]()
![]()
70 euro mét witte randjes...
![]()
Dankuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Holy Diver, Dio![]()
![]()
Dat je dat niet weet ga je schamen
![]()
Linkje,
http://media.putfile.com/dio-holy-diver
Die is dan ook niet echt van hun.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef guitarist.nl het volgende:
shit dat nummer ken ik, ik wist niet dat die van hun was.. damn!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:10 schreef guitarist.nl het volgende:
tja of wij zijn gepromoveerd
wij staan binnenkort misschien bij een (best wel) grote nederlandse band in het voorprogramma, waar ik helaas verder nog niks over kan zeggen
www.ultimate-guitar.comquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:29 schreef Hiawatha het volgende:
Mensen vragen me wel eens als ze zien dat ik een gitaar thuis heb staan: "Ow leuk, speel je gitaar? Speel eens iets". Ik kan op zich redelijk gitaar spelen, maar 't is hoofdzakelijk met liedjes op CD/MP3/radio meespelen. Kan iemand mij helpen aan bladmuziek van leuke rifjes/liedjes die ik op zo'n moment kan gebruiken? Mag totaal onbekend werk zijn, als 't maar leuk klinkt.
(ik heb onlangs een Simon & Patrick Spruce 6 gekocht. hij speelt heeeeeeeeerlijk)
An sich heb ik alle distortion die ik wil, maar het is lastig om je een miskoop te doen met Boss pedaaltjesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand nog tips wat betreft die pedaaltjes
[afbeelding]
deze klonk in ieder geval wel lekker
Gewoon bij feedback rotterdam geweest en kan je zo van de muur af halen om mee te spelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Oe, als je de JS1000 wilt bespelen moet je toch naar een aparte ruimte ofzo, ik heb hem nog niet zien hangen aan de muur ofzo. Alleen achter de vitrine gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |