ja dat vind ik dus ookquote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef Desensitized het volgende:
Strat = saai!
Ik vind die SG een beetje kutspelen, maar dat is waarschijnlijk wennen omdat je je arm om aan te slaan veel verder naar links moet houden vergeleken bij die ibanez.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef Svyatagor het volgende:
Om kort door de bocht te gaan: wil je diversiteit, neem dan die Ibanez, want die zal clean mooi sprankelen en ook nog bruut kunnen scheuren. Maar goed, het ziet er natuurlijk niet uit![]()
Ik zou voor die SG gaan, maar dat komt omdat ik nu fan van Gibson ben. Heb ook een strat, maar daar speel ik niet veel op. Dat kan zo maar veranderen, dus het maakt ook niet zoveel uit.
Het allerbelangrijkste: wat vind je zelf tof klinken, en wat speelt het lekkerst. Op een dag wil je ze toch alledrie hebben
Gegeven dat ik gitarist ben en geen fotomodel boeit me dat absoluut nietquote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef Desensitized het volgende:
Tsja, daar zeg ik niks van, maar vind een standaard Strat nog saaier dan een Tele
Eensch!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat ik gitarist ben en geen fotomodel boeit me dat absoluut niet.
True maar ik wil gewoon iets wat ik écht tof vind niet zomaar iets. Het moet dus goed spelen dat op de eerste plaats, maar het moet er ook wel tof uitzienquote:Op maandag 22 mei 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bo Diddley iets voor je?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
True maar ik wil gewoon iets wat ik écht tof vind niet zomaar iets. Het moet dus goed spelen dat op de eerste plaats, maar het moet er ook wel tof uitzien![]()
Niet dat ik niet nog een mooie acoustische gitaar wil, maar mijn Es-335 heeft unplugged een heel acceptabele klank en volumequote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef inkie1010 het volgende:
Geef mij maar een mooie accoustische gitaar, waar je ook zonder stroom heerlijk op kunt spelen
Moooooi!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat ik niet nog een mooie acoustische gitaar wil, maar mijn Es-335 heeft unplugged een heel acceptabele klank en volume.
Dat vind ik zelf weer minder, maar ieder zijn dingquote:Op maandag 22 mei 2006 22:34 schreef inkie1010 het volgende:
Geef mij maar een mooie accoustische gitaar, waar je ook zonder stroom heerlijk op kunt spelen
Hahha, ook toevallig. Ik stel al sinds ik gitaar speel m'n gear af maar ik ben er nu pas achter hoe ik goed kan zien hoe de nek gebogen isquote:Op maandag 22 mei 2006 22:38 schreef sXe het volgende:
Net m'n back-up even opnieuw afgesteld, da's toch wel erg plezierig!
mmmm in mijn ogen een beetje appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee jongens ik zit te twijfelen wat voor nieuwe gitaar ik ga nemen.
Ibanez JS
[afbeelding]
[b]Gibson SG
[afbeelding]
Fender Strat (amerikaanse) [/b]
Morgen sowieso naar feedback om ze eens naast elkaar te proberen, de JS en SG al geprobeert eerder, de SG heeft een clean warmer geluid op zich maar die JS speelt toch een stuk lekkerder.
Hebben jullie nog tips, of gewoon een mening waar ik op moet letten.
Prijzen liggen niet al te ver uit elkaarquote:Op maandag 22 mei 2006 23:36 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mmmm in mijn ogen een beetje appels met peren vergelijken.
je maakt een keuze uit 3 totaal verschillende gitaren met 3 totaal verschillende sounds. Misschien is het handig om te vertellen watvoor muziek je speelt en waar de rest van je gear uit bestaat (versterker/effecten/snaren(:P).
zijn het ook niet een beetje erg verschillende prijsklassen?
Ibanez heeft een floyd dacht ik? Wil je dat? Is dat een vereiste?
Gibson staat garant voor een degelijke gitaar die daarbij ook nog behoorlijk waardevast is
Fender idem dito
Ibanez..niet...:P
maar das mijn mening:) vooral vragen; wat speel je, watvoor spullen heb je en wat wil je uitgeven?
Metal * begint te watertanden. Is dat ding goed?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
ik zoek nog steeds een goedkope les paulen wel een zwarte..
Voor 70 euro gekocht:quote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik vind dat je dan minstens witte binding moet hebben! Dit vind ik zo stijlloos, met die niet-zwarte hardware. Op mijn gitaar is alles zwart behalve de toets.. Metooool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |