Dat is niks en bovendien meer dan de nieuwprijs...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:59 schreef Verenjano het volgende:
[..]
Op marktplaats staat een epiphone les paul special II voor 175 euro. klik
Of is dat niks?
daar heb ik 100 euro op geboden voordat ik jouw post zagquote:Op zondag 21 mei 2006 23:59 schreef Verenjano het volgende:
[..]
Op marktplaats staat een epiphone les paul special II voor 175 euro. klik
Of is dat niks?
waarom is het niks en wat is de nieuwprijs dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 07:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is niks en bovendien meer dan de nieuwprijs...
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:18 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.speurders.nl/m(...)aster_hmt_super.html
voor de telecaster freaks hier misschien leuk
Ik noem een Les Paul met single coils, fender-kop, dot inlay, ashtray, etc, etc, ook geen Les Paul meer... Dat noem ik verkrachting....quote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel een tele, maar geen mooie..![]()
maar hij is ook specialquote:Op maandag 22 mei 2006 20:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik noem een Les Paul met single coils, fender-kop, dot inlay, ashtray, etc, etc, ook geen Les Paul meer... Dat noem ik verkrachting....
Gaat dit weer over de LP Special II?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar hij is ook special![]()
ik weet dat ie weinig met een les paul te maken heeft, maar ik vind hem wel mooi, kost bijna niks en is toch een redelijke gitaar. dus..![]()
Ik kan met eerlijkheid zeggen dat ik die behoefte nou nog nooit gevoeld hebquote:
IBANEZ!!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee jongens ik zit te twijfelen wat voor nieuwe gitaar ik ga nemen.
Ibanez JS
Gibson SG
Fender Strat (amerikaanse)
Morgen sowieso naar feedback om ze eens naast elkaar te proberen, de JS en SG al geprobeert eerder, de SG heeft een clean warmer geluid op zich maar die JS speelt toch een stuk lekkerder.
Hebben jullie nog tips, of gewoon een mening waar ik op moet letten.
Ja okee, maar het gaat me er juist even om om je mening te onderbouwen zodat ik weet waarom je er voor kiestquote:Op maandag 22 mei 2006 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
Net wat je zelf wilt:
Ik zou gaan voor de strat of de SG, waarschijnlijk voor de strat... Maar beide gitaren zijn erg leuk...
Maar?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:09 schreef Desensitized het volgende:
-een strat is ook maar een Strat
Strat = terechte klassieker. En heerlijk om op te spelenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef Desensitized het volgende:
Strat = saai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |