Echt vet om te zien. Knap dat ze dat kunnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:07 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Jaja, we zijn er allemaal mee doodgegooid. Maar deze 2-stemmige variant van Canon Rock wil ik jullie niet onthouden!
http://video.google.com/videoplay?docid=5873938141138858984&q=guitar
hmmz, ja erg leuk als alle chinezen hetzelfde kunnenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Echt vet om te zien. Knap dat ze dat kunnen![]()
hij heeft zelfs voor de tweede opname een ander blousje aangetrokken, dat vind ik toch wel erg attent van hemquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat ie ook exact dezelfde koppen trekt
Heel erg gaaf.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef TeleluvR het volgende:
Woehoe, spontane aanval van GAS:
Van de week gaan kijken bij een Paisley strat, om het setje compleet te maken! (Ik heb al een paisley tele!)
[afbeelding]
En daarom moet je Epi ES-335 eraan geloven, of nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef TeleluvR het volgende:
Van de week gaan kijken bij een Paisley strat, om het setje compleet te maken! (Ik heb al een paisley tele!)
[afbeelding]
Gaat de goede kant op, ofniet?quote:
Een pinguin is technisch meer aangelegd dan mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef Desensitized het volgende:
Durf jij het niet dan? Is gewoon een oud en goedkoop hok wat echt niet lelijker kon. Heb er wel een beetje verstand van, dus ben nergens bang voor
Koel, wel ene zwarte slagplaat? Op marktplaats stond ook een keer een bordeauxrode Ibanez met zwarte hardware, errrrg stijlvol. Een van de mooiste kleuren die er zijn, maar het schijnt nogal lastig te zijn de verf egaal te krijgen (qua dikte dus), dus pas opquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:18 schreef Desensitized het volgende:
Was mijn voorstel wel, mat zwart, maar we gaan voor bordeaux rood.
Mijn zelfbouw Dean ML word zeer waarschijnlijk wel mat zwart![]()
ik ken iemand die een paisley 51 precision bass heeft,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:22 schreef TeleluvR het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |