Je woont in Leiden....quote:
Gewoon gokje.quote:
Heb ik nog over zitten denken. Bij nader inzien was de 10 euro die ik bedacht niet genoeg. Stom kutwasmiddel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
zelf even berekenen wat het kost, geld neergooien en weglopen.
Kutwindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en je blijft 3 kwartier wachten?
gek!
de digros is 5 minuten verderop
quote:
dan moet je ook niet klagenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:16 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Kutwind
En de Digros betekent omlopen. Ik sport al genoeg (zo'n 14 keer per week).
Als ze het nou konden fixen....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
Rofl @ Nosh
Haha lawls.
Btw wtf kunnen die kassameisjes eraan doen dat die shit crashed ?
Vroeg ik jou wat ?quote:
Gaat nie...drugs enzo....quote:
dat is kut, de winkels zijn nu wel open...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:44 schreef Hathor het volgende:
Dat gaat wel lukken, al is het bier weer eens op.![]()
Dat gaat dus weer niet lukken. Ik zie eruit als opgejaagd wild, qua oogopslag. Waarschijnlijk gaan ze me nog aanzien voor een potentiele winkeldief ook. Neem wel een SevenUp uit de koelkast hier. Wel aardig dat je zo meeleeft.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is kut, de winkels zijn nu wel open...
dan moet je weer naar buiten enzow
ik ken het probleem...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gaat dus weer niet lukken. Ik zie eruit als opgejaagd wild, qua oogopslag. Waarschijnlijk gaan ze me nog aanzien voor een potentiele winkeldief ook. Neem wel een SevenUp uit de koelkast hier. Wel aardig dat je zo meeleeft.![]()
Denkje dat iemand daar zin in heeft om zich te verdiepen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |