Waarom gun je het Zweden dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef CJ het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit wie wint. Ik gun het Duitsland en Zweden ook heel erg.
21.00 uurquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef Janetje het volgende:
Hoe laat begint het ongeveer vanavond?
negen uurquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef Janetje het volgende:
Hoe laat begint het ongeveer vanavond?
quote:
quote:
Ik heb niets tegen Carola. Ik vind het nummer gewoon zo typisch 'songfestival'. Bombastisch, dansbaar, blijft gemakkelijk in het gehoor hangen, en tja.. Carola zingt het ook gewoon vol overtuiging zoals het hoort. Het hele totaalpakketje klopt gewoon.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom gun je het Zweden dan?
Ik vind het maar een aanstellerig kutwijf, die Carola.
In NL iig via NED2, maar ook via internet op http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=54&a=.asx te bekijken. Ook op www.eurovision.tv kan je het volgens mij online volgen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Merci.. nou nog uitvinden op welke zender..
Nee, ik zit niet in Nl.
BBC 1 NI?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]Merci.. nou nog uitvinden op welke zender..
Nee, ik zit niet in Nl.
Bronquote:20:00 Eurovision Song Contest 2006 (Music)
Hmm.. ik weet dat het hier ergens op een zender te vinden is..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In NL iig via NED2, maar ook via internet op http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=54&a=.asx te bekijken. Ook op www.eurovision.tv kan je het volgens mij online volgen.
Ik zit niet in Noord Ierland, hehe.. in zuid.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
BBC 1 NI?
20:00
[..]
Bron
Gokje maar.
EINDELIJK iemand die de IJslandse inzending ook op waarde weet te schatten!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:44 schreef senia het volgende:
[..]
nee precies. ik vind het een geniaal arrogant nummer.![]()
Ik vond hem ook leuk hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef gday het volgende:
[..]
EINDELIJK iemand die de IJslandse inzending ook op waarde weet te schatten!![]()
Eens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef CJ het volgende:
Duitsland vind ik gewoon een enorm lekker nummer. Leuke act, leuke zangeres, weer eens wat anders met hun country-achtig nummer, maar toch ook weer heel erg songfestival.
* Tha_Erik staakt google zoektocht.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:00 schreef Janetje het volgende:
Gevonden.
Die doet toch alleen de punten geven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef CJ het volgende:
Hoe kan Paul de Leeuw nu commentaar geven? Die is nu toch op 3?
Die springt vanuit zijn studio in op het commentaar van Cornald geloof ikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef CJ het volgende:
En daar gaan we weer.
de naam is maas, cornald maasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef CJ het volgende:
En daar gaan we weer.
PdL is deze keer wčl livequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:01 schreef parselmouth het volgende:
Da's toch niet live, gekkie!
Ja, maar d'r stond aan het begin:quote:
Waarom nou precies vandaag!quote:
Aha, dat heb ik niet gezien. sorryquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:03 schreef CJ het volgende:
[..]
Ja, maar d'r stond aan het begin:
Commentaar: Cornald Maas & Paul de Leeuw
Maar als Paul alleen de punten doet dan verklaart het de boel. Jammer dat-ie ook niet de rest doet, want Cornald begint me een beetje de keel uit te hangen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:03 schreef CJ het volgende:
[..]
Ja, maar d'r stond aan het begin:
Commentaar: Cornald Maas & Paul de Leeuw
Maar als Paul alleen de punten doet dan verklaart het de boel. Jammer dat-ie ook niet de rest doet, want Cornald begint me een beetje de keel uit te hangen.
vandaag zit hij om het ESF heen, na de ESF een afterpartyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:04 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Waarom nou precies vandaag!
Hij heeft toch wel eens eerder commentaar gegeven? Dat hij helemaal pissig werd van een walgelijke (goh) act en toen is weggelopen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |