Hoe ik eruitzie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd hoe jij er uit ziet....want het is natuurlijk ook wel prettig als manlief een gezonde levenstijl blijft volgen....
Ja... als ze lui wordenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:21 schreef PsyCha het volgende:
Het was toch zo dat vrouwen hun haar kort knippen na een traumatische gebeurtenis ofzo.
Vrouwen worden lui na een traumatische ervaring en knippen daardoor hun haar?quote:
You're twisting my words...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen worden lui na een traumatische ervaring en knippen daardoor hun haar?![]()
Goede, sjit ik moet naar de kapper.
En dan shag rokenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:06 schreef fratsman het volgende:
Overigens klitten zulke vrouwen ook direct samen. Mijn moeder heeft daar altijd een leuke anekdote over.
Mijn moeder werkt op een kantoor, en toen ik naar de basisschool ging, werkte zij voor halve dagen. Zij had gewoon blond halflang haar en moest voor haar werk dus ook verzorgd gekleed erbij lopen.
quote van mijn moeder:
[..]
en zij werd dan altijd vreemd/boos aangekeken.rare wijven...
Ik denk ook dat het er aan ligt dat zulke vrouwen niet meer aantrekkelijk willen zijn, zowel voor hun man als voor de buitenwereld. Mijn schoonmoeder heeft ook zo'n rattenkapsel, dus als mijn vriendin het lef heeft om het ook zo te kortwieken, ben ik weg...
Sea Of Love als in mijn favo-politie/misdaadfilm (Al Pacinoquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:38 schreef Gstyles het volgende:
[..]
das mooien sea of love.. is dat je bijnaam?
![]()
nu komt de vraag.. ben jij ook mooi?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sea Of Love als in mijn favo-politie/misdaadfilm (Al PacinoEllen Barkin) natuurlijk....nummertje van The Platters ook erg mooi
![]()
Tegen mannen met vrouwen met kort haar zeg ik altijd ' Hebben is houden'...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef E_L_V het volgende:
Tja ik heb dan wel geen kinderen, maar wel kort haar. En mn vriend vindt het hartstikke leuk! Krijg genoeg complimentjes van mensen om mij heen die het korte koppie erg leuk vinden staan. En nee heb geen traumatische gebeurtenis gehad![]()
En het scheelt dat je veel minder spinnewebben aan het plafond hebt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef E_L_V het volgende:
Tja ik heb dan wel geen kinderen, maar wel kort haar. En mn vriend vindt het hartstikke leuk! Krijg genoeg complimentjes van mensen om mij heen die het korte koppie erg leuk vinden staan. En nee heb geen traumatische gebeurtenis gehad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |