THEE!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Over eten gesproken.... ik ga even wat te drinken halen.....
ooooh vertel...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
We hadden het al die tijd over iets anders..?
van alleen eten krijg je zo'n droge mond, dus er moet wel wat bij te drinken zijnquote:
Ah de link is gelegdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
van alleen eten krijg je zo'n droge mond, dus er moet wel wat bij te drinken zijn
DUH!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het met thee over.. Het spel der lust hadden
naah dat valt gelukkig nog mee, ben dan wel beetje blond...maar toch...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik dacht al ze zal toch niet echt zo dom zijn![]()
Maar goed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
naah dat valt gelukkig nog mee, ben dan wel beetje blond...maar toch...![]()
Je moet jezelf niet zo opdringenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar goed!
Vanavond thee drinken dan maar?
En nu echt?
Had je het internet kapot gemaakt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
jij wilde gaan slapen, ik was blij dat ik inet eindelijk weer aan de praat had!![]()
Jaa sorryquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
jij wilde gaan slapen, ik was blij dat ik inet eindelijk weer aan de praat had!![]()
nou nee....de modem hield ermee op, als gevolg van een stroomstoring, wat weer als oorzaak had dat er water int stopcontact was gekomen, veroorzaakt door hele slimme bouwvakkers.quote:
geen idee, ik weet nog niet hoe ik mijn avond invulling ga geven vanavond....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa sorry
Vanavond herkansing dus
Je had een cam hè?
stompiediestom!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nou nee....de modem hield ermee op, als gevolg van een stroomstoring, wat weer als oorzaak had dat er water int stopcontact was gekomen, veroorzaakt door hele slimme bouwvakkers.![]()
Het ligt allemaal aan de bouwvakkersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nou nee....de modem hield ermee op, als gevolg van een stroomstoring, wat weer als oorzaak had dat er water int stopcontact was gekomen, veroorzaakt door hele slimme bouwvakkers.![]()
Hmm.. Naja hoop je binnenkort wel is gewoon weer even goed te spreken enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:46 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
geen idee, ik weet nog niet hoe ik mijn avond invulling ga geven vanavond....
ja ze zijn nog geen 2 weken bezig maar dankzij hun kan hier nu al het keukenraam vervangen worden, het plafond opnieuw gesaust worden, de modem vervangen worden, al het water opgedaan worden...nee joh maar verder zijn het hele goede mensen.quote:
dat moet wel te regelen zijn leek mij zo...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm.. Naja hoop je binnenkort wel is gewoon weer even goed te spreken enzo
Klinkt als een stelletje pruts0rsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja ze zijn nog geen 2 weken bezig maar dankzij hun kan hier nu al het keukenraam vervangen worden, het plafond opnieuw gesaust worden, de modem vervangen worden, al het water opgedaan worden...nee joh maar verder zijn het hele goede mensen.![]()
Mij ook welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:49 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat moet wel te regelen zijn leek mij zo...
Het zijn goede mensen als ze er niet zijn........quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja ze zijn nog geen 2 weken bezig maar dankzij hun kan hier nu al het keukenraam vervangen worden, het plafond opnieuw gesaust worden, de modem vervangen worden, al het water opgedaan worden...nee joh maar verder zijn het hele goede mensen.![]()
dat is automatisme, sorry.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mij ook wel
Je lijkt niet erg enthousiastpuntjes enzo..
Haha okquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dat is automatisme, sorry.(die puntjes he)
haha okay.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haha ok
Is ook vaak als er iets is met iemand ofzo
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
haha okay.
maar ik ben er weer weg van, ff wat voor school doen.bye all!
Succes dr mee!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
haha okay.
maar ik ben er weer weg van, ff wat voor school doen.bye all!
Dat klinkt echt spann0ndquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef XQZ-me het volgende:
heerlijk SWOT-analyses maken en confrontatiematrixen! jottum!
Geen moeilijke woorden op vrijdagmiddag.... dank u welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef XQZ-me het volgende:
heerlijk SWOT-analyses maken en confrontatiematrixen! jottum!
sorry, ik zal het jullie besparen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:55 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden op vrijdagmiddag.... dank u wel
MAar wel succes gewenst natuurlijkquote:
We gingen voor 2 delen..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:02 schreef -Marc- het volgende:
Doe eens rustig aan... Ik ben even naar huis aan het reizen en er zijn 2 pagina's bj!
We worden te oud voor deze topsportquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd we zijn traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |