Ja idd, dat viel mij dus ook al op, ik herkende dat rode A&F fun t-shirt ook direct.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef Molluck het volgende:
Ik zag het ja
Het is de derde keer dat ik hem daar zie en telkens had ie A&F aan
Ik heb bij beide L maar kan natuurlijk weer bij mij verschillen als het goed is vind je in de inkoop actie topic wel een link naar de site waar je op kan meten voor de verschillende soorten kleding.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:37 schreef Cure het volgende:
Ik heb qua A&F polo's maat L
Welke maat t-shirt zal ik dan moeten nemen? (of vallen die bij elk type t-shirt anders?)
Iemand ervaring? Beetje zonde om 35$ uit te geven aan iets wat ik niet pas
Zitten echt leuke dingen tussenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:00 schreef gent het volgende:
iemand zin in een preview voor de Back to school ??? jaaaa
http://www.anflife.com/forums/viewtopic.php?t=1567&postdays=0&postorder=asc&start=0
grtz
Die bodywarmerquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:27 schreef yellowcat het volgende:
Wow, zitten echt weer hele gave dingen bij!
Dat was ik. Ik kreeg een mail van hun nadat ik gevraagd had wanneer de collectie online kwam en hun antwoord was.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb laatst iemand hier zien posten dat op 28 juni de nieuwe collectie van A&F online kwam, ik hoop dat diegene gelijk heeft.Ik kan niet wachten.
dan zal het in de loop van de dag wel op de website komen staan. In Amerika is het nog vroeger natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik kreeg een mail van hun nadat ik gevraagd had wanneer de collectie online kwam en hun antwoord was.
Hey mijn naam (privacy en zo),
Thanks for contacting us at A&F. Our new Back To School line will be in stores
on July 1,2006 and on our website on June 28,2006. For any additional
questions, hit us back with another email, and we’ll be happy to help. Thanks
again for contacting us at A&F!
Cherri
Abercrombie & Fitch
Customer Service
ja tijdsverschil enzo en ze zetten het waarschijnlijk pas in de loop van de middag of zo daar op de stie, maar ja geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:59 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
dan zal het in de loop van de dag wel op de website komen staan. In Amerika is het nog vroeger natuurlijk
Idd die viel me ook op, erg netjes.quote:
Gelukkig staat er tot die tijd in ieder geval ook iets leuks voor het netvliesquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
Beter!!!!Er staan vette dingen in die catalogus.
Op dit moment is de online shop ook offline, zodra deze weer online komt staat waarschijnlijk de nieuwe collectie er op!![]()
en er zitten leuke dingen tussenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:21 schreef SatanicWarrior het volgende:
yeah de nieuwe collectie is online!!!
ja de kids webiste heeft een betere collectie op dit moment.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
en er zitten leuke dingen tussen. Maar nog niet alles staat er op volgens mij, in scans zijn behoorlijk wat dingen die nog niet op de site staan. (zoals die hoodies (zonder rits) bijvoorbeeld.
Is dat vrouwen of mannenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:45 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd die viel me ook op, erg netjes.
[afbeelding]
Deze broek vind ik ook mooi:
[afbeelding]
En deze jas is ook netjes:
[afbeelding]
Ben benieuwd wat ze verder hebben/wat ik kan verwachten in de winkels in augustus![]()
ik zal nog even wachten, er moet nog wat meer kleding online gezet worden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
inkoopactieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:48 schreef mic_forever het volgende:
inkoopactieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Staan nog niet online..quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:21 schreef yellowcat het volgende:
Weet iemand waar die rugbyshirts die in de Back-to-School folder staan te vinden zijn op de site? Ik kan ze nergens vinden...
quote:
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zitquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of mist er een I in Abercrombie? Abercrombezou wel een idiote fout zijn.
Hmmm, dus toch, had het wel een briljante fout gevonden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je ziet het links onder bij de laatste E dat er nog een I in de vouw zit
Vrouwenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
Dude, ben je wigger ofzoquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Ewaldus het volgende:
Die bodywarmer met die cappushon (stone island swa), is dat een mannen of vrouwen model? Vind em echt gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |