VR is bij lange na geen Guns n' Roses.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Cage333 het volgende:
Velvet Revolver dat is de nieuwe Guns 'n Roses, Axl sucks!
Ben ik het op zich wel mee eens, maar GnR is nog meer GnR dan Inxs Inxs is. Dan Alice in Chains Alice in Chains is en dat Queen Queen nog is.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kan. Toch vind ik het arrogant van Axl om te denken dat hij met een compleet andere band nog steeds guns n' roses is.
ach, behalve dat slash er niet meer bij is, maakt het voor mij weinig verschil! tgaat om de muziek en om axl dus wat dat betreft blijft het voor mij DE Guns n Roses!!!! Fameuze band van de late jaren 80!!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:20 schreef Dandelion het volgende:
[..]
meer een legendarische naam. Guns is Guns niet meer, heel simpel.
quote:LATEST: TOMMY HILFIGER's brother MICHAEL H has leaped to the defence of the designer's nightclub fight with AXL ROSE, insisting the warring pair didn't recognise each other until it was too late.
The fashion guru and GUNS N' ROSES frontman came to blows at ROSARIO DAWSON's birthday party at New York hotspot The Plumm after Rose moved Hilfiger's girlfriend's drink so it wouldn't get spilled.
Rose claims Hilfiger went ballistic and started "smacking" him.
This week (begs22MAY06), reports emerged Hilfiger disliked Rose because he was dating his brother's ex-wife DIANE O'CONNOR.
However, Michael H insists he is friends with Rose and his ex, and is happy for them to be in a relationship.
He tells gossip site PageSix.com, "I gave Axl my blessing - if he wants to date my ex-wife, that's fine with me.
"I don't think Axl knew it was Tommy and I don't think Tommy knew it was Axl.
But by the time they realised it, the fuse was already lit - and you can't put out the fuse on dynamite.
"We're all family. Axl's guitarist in Guns N' Roses is RICHARD FORTUS, who also plays in my band (MICHAEL H AND THE BASHERS). I've seen Axl and my ex-wife practically every night for the past two weeks, and we're all cool. I'm sure that he and Tommy will make up over a drink or dinner someday."
Nope, vanavond 22:00 pas:quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:04 schreef ilmonco76 het volgende:
zijn er nog nieuwe setlists beschikbaar? volgens mij zijn er alweer shows gespeeld
de eerste show en hij is weer eens 1,5 uur te laat...sommige dingen veranderen ook nooitquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef Zon het volgende:
[..]
Nope, vanavond 22:00 pas:
May 25th, 2006
Madrid, Spain @ Auditorio Parque Juan Carlos I
Op RAR betreft het een nachtshow.. dat betekent dus dat hij zo rond 7 uur in de ochtend komt opdagenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef koudair het volgende:
[..]
de eerste show en hij is weer eens 1,5 uur te laat...sommige dingen veranderen ook nooit
het te laat komen is hem niet door iedereen in dank afgenomen. De Spaanse pers heeft hem afgemaakt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef ilmonco76 het volgende:
[..]
Op RAR betreft het een nachtshow.. dat betekent dus dat hij zo rond 7 uur in de ochtend komt opdagen
uit diverse bronnen komen berichten dat ze de show op tijd moesten stoppen, vandaar de iets kortere set listquote:Op zondag 28 mei 2006 12:23 schreef ORTECA het volgende:
De rir show van afgelopen nacht was top!!!
En hij kwam maar een half uurtje te laat(dat valt toch best mee voor axl begrippen)
Jammer dat het geluid via de live stream soms zo slecht was...gelukkig lag het niet aan de band maar aan de barre soundbourd.
De setlist was helaas niet zo bijzonder,ze speelden maar 3 nieuwe nummers...
Mischien dat de andere nummers nog een verassing moeten zijn voor het grote publiek?!
Axl stem klonk weer erg goed!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |