Volgens de geruchten komen ze in maart in Rusland en zullen ze ook weer verschijnen op Rock in Rio. Het is nog onbekend of ze in Nederland gaan spelen. Misschien GNR op Fields of rockquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Nu hoorde ik ergens dat GnR dit jaar weer gaat touren, en hierbij ook nog even in Europa komt kijken.
Weet iemand toevallig al of ze ook weer in NL komen spelen?
Mee eens, ben vroeger een Gn`R fan geweest, maar hier doe ik me echt geen moeite meer voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:44 schreef StunningCunt het volgende:
Dit is niet GnR meer..helaas.
Dit is de Axl Ego-Show. Face it
Luister je wel nog hun oude muziek met genoegen of zeg je dan ook van, ze zijn niet meer compleet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Mee eens, ben vroeger een Gn`R fan geweest, maar hier doe ik me echt geen moeite meer voor
Hun oude muziek is gewoon geweldig en geniet ik ook nog steeds van. Zeker als ik "Welcome to the jungle" draai dan schiet me de adraline door het lijf, geweldig!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Luister je wel nog hun oude muziek met genoegen of zeg je dan ook van, ze zijn niet meer compleet?
Ik kan genieten van die muziek van toen.....nog steeds stroomt de adrenaline door mijn bloed als ik het luister.
Nu my Michelle![]()
Guns N' Roses hoort bij mijn jeugd, ik wil ze ook super graag samen zien komen zonder ego-trip. Concerten gezien vroeger op tv waar het 1 groot compleet team was.
Waarom kan het niet zoals vroeger zijn
Waarom kunnen ze niet nieuwe ambities maken tot het veroveren van de wereld?
Waarom ruzie ruzie ruzie????
Ligt dat aan de rock-muziek????
Ik doe een moord om een goed live-concert te zien van ze, en dan geen nepheid en namaak. Zoals in 1988 en 1992. Geen gezeik. Muziek zoals toen en concerten als toen.
Gebeurt dat niet dan luister ik met genoegen hun muziek na. En doe ik net alsof ze nog samen zijn
Jammer maar waar dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Hun oude muziek is gewoon geweldig en geniet ik ook nog steeds van. Zeker als ik "Welcome to the jungle" draai dan schiet me de adraline door het lijf, geweldig!
Maar jah de band is uiteindelijk kapot gegaan door A.R. , zat meer in de bak dan dat ie op toneel verscheen. En als ie verscheen zat ie onder de drugs, laatste geval viel hij ook publiek aan.
Nee, ik kan dus niet zeggen dat dat aan Rock-muziek ligt. Ben ook op concert van Metalica geweest, iedereen trakteert je op een biertje en alles was daar gebroedelijk.
Maar Gn`R zal nooit meer zijn wat het was...
http://www.youtube.com/watch?v=_zuIQkjm78o
Dat heb je fout.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jammer maar waar dus.
Metallica wilt toch ook kappen of niet? Escaping the studio als album nemen?
Of heb ik die informatie fout opgevangen?
Oh, dat gerucht circuleert al vele maar dan ook VELE jaren ........quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef kriele het volgende:
D'r zou toch een nieuw album van ze uitkomen? Chinese Democracy ofzo?
Denk je? Ik als voormaligdiehard GNR fan vind dit nummer zeker te pruimen, maar of het een commercieel succes zal worden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef CLM het volgende:
Ik vind de nieuwe nummers wel potentie hebben, zeker "Better". Als het ooit gereleased wordt zal dat een major hit worden.
De releasedate was een TENTATIVE releasedate.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:37 schreef PimD het volgende:
Eind 2006 werd de releasedate van Chinese Democracy op 7 maart 2007 gezet. Ik geloof dat die datum eind februari weer geannuleerd is. Laatste wat ik heb gelezen is dat de opnames zijn afgerond en dat er nu "alleen" nog gemixed dient te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |