het is nu zwaar publiek verbaggerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:34 schreef remlof het volgende:
sorry voor mijn afwezigheid
m'n router moest effe een schop hebben
kerelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:34 schreef dr-phil het volgende:
[..]
doe maar stoer hoor dat je in een mocro flat woont
dat past iets beterquote:
ik wel jij ook remlof ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:36 schreef dr-phil het volgende:
[..]
idd, kan je nog wel op je poepert zitte?![]()
Wat ben je aan het modereren danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:36 schreef remlof het volgende:
[..]
jah kut
ik ben blij dat ik maar 1 topic hoef te modereren
Die chemische stoffen bevatten nanotechnologie waardoor ze goed kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voordat ik dat busje 3 verdiepingen lager heb gepakt is hij al wel weer verstopt
Welk merk heb je danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:37 schreef Doderok het volgende:
[..]
Die chemische stoffen bevatten nanotechnologie waardoor ze goed kunnen zoeken.
dat weet niemandquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gewoon als user. Weet ik veel waarom dribbel weg is?!![]()
Wat doe ik verkeerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
mijn topic, ging best goed totdat jij kwam
Ik wilde "Buzz off" zeggen, maar dat is nu wat te laat, door al dat gebagger.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
VERDOMME KUTMUGGEN
ze vallen me van achteren aan
vervelend dat welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik wilde "Buzz off" zeggen, maar dat is nu wat te laat, door al dat gebagger.![]()
ja, kan je effe alle posts die niet van mij zijn of waar ik niet op gereageerd heb deleten?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 04:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik wilde "Buzz off" zeggen, maar dat is nu wat te laat, door al dat gebagger.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |