* Cairon vertelt het angstaanjagende verhaal... de Fokse mythe rond de vloek van 5000...
Het was een koude nacht en de fokker wiens username we zijn vergeten maar bekend staat als User 386 moet voor zijn pc hebben gezeten met een brede glimlach op zijn lippen. Het koude licht van zijn beeldscherm toonde hem het magische getal van het aantal posts... 5000. Hij was blij en vrolijk en in de tijd toen Fok slechts bekend stond om haar Big Brother forum besloot User 386 om het nieuws bekend te maken.
Maar wat hij niet wist was dat aan de andere kant van de Nederland een oude zigeunerheks net een post had geplaatst over Bianca. De post was vol passie en haat geschreven en bood een interesante kijk op Bianca's relatie met Karin en Ruud in het huis. Alle aandacht ging uit naar User 386 en zijn "Ik heb 5000 posts"-topic dat haar topic vergeten werd. Blind van woede stormde de oude zigeunerheks naar buiten en doorzocht heel nederland op zoek naar user 386... eenmaal aangekomen bij zijn huis beet ze met haar verotte, gelige schuine tanden de kabel door.
Het resultaat was dat ze werd ge-electrocuteerd... men zegt dat user 386 haar laatste krijs nog heeft gehoord... hoe ze het uitkrijstte dat, zij die 5000 posts hebben en er een topic aan wijdden, vervloekt zullen zijn en dat hun kabel wordt doorgeknauwd door boze zigeunerheksen!
Ik was net bezig met een dergelijk verhaal!
*prullenbak ingooit*
Neem nog een regenboog cocktail!
bij de weej
check je icq... een muyo importante vraag.
gefeliciteerd equilan
* Breuls is intussen vergeten zijn 9000e post te vieren...
BTW Dat je gisteren zo'n waardeloze verbinding had bij Chello ligt niet
aan jouw modem hoor, heel Nederland lag met enige regelmaat plat
Zo te zien werkt alles nu weer, maar ja, tis nog voor negenen, daarna....wie weet?
Kalm maar gestaag heeft de elvengodin haar spinnenwebben om fok heen geweven en zit als het veel potige nijvere insect midden in haar web te wachten tot anderen op haar prachtposts invliegen ten einde hun eigen posts op te krikken. Maar hoe ze ook wrikken meenigeen haalt haar niet in.
Was gisteravond offline wegens: "grote storing bij UPC in Amsterdam en omstreken".
Maar het feest is nog niet afgelopen, elke post die ik nu haal is een mijlpaal en een feestje waard en Breuls moet nog een feetsje geven ter ere van zn 9000ste post (pff opschepper
) en iedereen is wel bijna bij een mijlpaal... ach wat klets ik, het is hier iedere dag feest
Hoe vind je de champagne Faat?? O je had al gezegd dat die erg lekker was, sorry helemaal gemist!!
quote:En dat zei ik niet tegen Lord Dreamer
Op vrijdag 14 december 2001 11:48 schreef Faat het volgende:
Nou vooruit lik het er maar af dan
quote:Aha, de boodschap is duidelijk..
Op vrijdag 14 december 2001 11:50 schreef Faat het volgende:[..]
En dat zei ik niet tegen Lord Dreamer
![]()
KASPER!!! KASPER!!! Faat heeft je nodig!!
Wat ben je toch aan het doen Equilan??
Ja jeetje, ik heb zojuist bericht gekregen van een zeer belangrijke gast, die komt straks in zn pauze ook feest vieren, maar die vent drinkt zo geweldig veel, daar kan ik niet tegen op sjouwen gewoon!! Dus doe ik het vast ff van te voren
quote:Likken ??? Maar Mevr. faat toch
Op vrijdag 14 december 2001 11:50 schreef Faat het volgende:[..]
En dat zei ik niet tegen Lord Dreamer
![]()
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 12:08 schreef equilan het volgende:
Faat heeft gewoon te veel mensen die haar willen oplikken...
quote:je moet je van de concurrentie niets aantrekken hoor!! Het gaat erom wat Faat wil en uit betrouwbare bron heb ik vernomen, dat ze wild is van je camouflagepak en spierballen
Op vrijdag 14 december 2001 12:12 schreef RoboTech het volgende:[..]
Simon kan niet op tegen de zware concurentie
quote:Oeehhhhhhhhhhh .. Dan is er toch nog hoop
Op vrijdag 14 december 2001 12:13 schreef equilan het volgende:[..]
je moet je van de concurrentie niets aantrekken hoor!! Het gaat erom wat Faat wil en uit betrouwbare bron heb ik vernomen, dat ze wild is van je camouflagepak en spierballen
quote:ik kan je dwingen hoor om je bronnen bekend te maken
Op vrijdag 14 december 2001 12:13 schreef equilan het volgende:
je moet je van de concurrentie niets aantrekken hoor!! Het gaat erom wat Faat wil en uit betrouwbare bron heb ik vernomen, dat ze wild is van je camouflagepak en spierballen
Heel aardig zo'n vingerhoedje champagne, Equilan.
Maar moet ik mezelf soms duizelig draaien of biedt je mij nog een vat wiskey aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |