We schijnen het leuk te vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef OllieA het volgende:
Dit is trouwens wel een vreselijk beppend oudehoer-topic geworden, is het niet? Men lult hier sneller dan het licht over niks, zo lijkt het wel.
Dat is wel de intentie, inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef OllieA het volgende:
Dit is trouwens wel een vreselijk beppend oudehoer-topic geworden, is het niet? Men lult hier sneller dan het licht over niks, zo lijkt het wel.
Ja, sorry. Het wordt tijd dat iemand irc uitvindt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef OllieA het volgende:
Oh, sorry. Dat is Studio 150. Ik bedoel de cover-cd die bij de drie cd-box Fly On The Wall zit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Die met de covers is toch die getiteld naar de studio waar het is opgenomen?
Dat is Studio 150, Fly on the Wall is eerder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Die met de covers is toch die getiteld vernoemd is naar de studio waar het is opgenomen?
Je hebt smaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik heb alleen Days of speed. En eentje van The Jam, en Style Council.
Ik zeg Wild Wood, Stanley Road of As Is Now.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik heb alleen Days of speed. En eentje van The Jam, en Style Council.
Hm, daar komen maar rellen met neukende beesten van, dwerg. En dat zou niemand willen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het wordt tijd dat iemand irc uitvindt.
Nou en of.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken alleen Wild Wood. En da's een goeie.
Welterusten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef dwerg het volgende:
Ik vind Stanley Road beter, Our Favourite Shop de beste van The Style Council, en nu ga ik pitten.
Ja maar PAUL WELLER!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, verdomme...Hou er eens mee op, mensen.
Ik moet nog zo ontzettend veel muziek van mezelf beluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |