You can't do him. Well maybe with a strapon... He could do you, but he won'tquote:
He WILL do mequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
You can't do him. Well maybe with a strapon... He could do you, but he won't
Ik ook. Jij zei dat je weg ging.quote:
Je bedoelt "kloon", toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef ZappBrannigan het volgende:
Nieuw accountEn de afkorting is Zapp
Ha, ben je er weer?quote:
Nee. Ik ben die ene zat. Te veel mensen weten ervan af in mijn prive. Het is tijd om afscheid te nemenquote:
Daarom is het gewoon Zapp. Met dubbel pquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
ZB.
Dat bekt niet lekker.
Dat is zó net-geen-Zhenar en zó net-geen-MB.
Nee, Bupatih klinkt lekkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
En Zapp klinkt als een of ander door de overheid gelanceerd stripfiguurtje dat het gebruik van groene energie moet stimuleren ofzo.
Het was of Zapp of BandOfBrother of 3DD-Fan... keuze is snel gemaaktquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, ik vond D toffer.
Wel fijn dat Dizzle beseft dat een nick die begint met een "Z" the only way to go isquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
ZB.
Dat bekt niet lekker.
Dat is zó net-geen-Zhenar en zó net-geen-MB.
quote:Geregistreerd op: donderdag 18 mei 2006 @ 22:00
Eerste begint met een Z (zhenarquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel fijn dat Dizzle beseft dat een nick die begint met een "Z" the only way to go is![]()
![]()
Nu weten mensen privé jouw nieuwe nick ook alweerquote:
Dag Dizerquote:
De tofheid!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Eerste begint met een Z (zhenar) en tweede begint met een B (missBliss
)
Had ons dan een naam laten kiezen, hapsnorkel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Het was of Zapp of BandOfBrother of 3DD-Fan... keuze is snel gemaakt
Nee, dat weet ik ook welquote:
Ja, getuige de vele fans.quote:
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had ons dan een naam laten kiezen, hapsnorkel.
NIETquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel
Maar ik heet ook niet écht XcUZ_Me
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:17 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
- Sapristi
- Andijvie
- I_LOVE_BUUP
- IK_LEER_NEDERLANDS
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef ZappBrannigan het volgende:
Nieuw accountEn de afkorting is Zapp
quote:
Neequote:
Nee.. het is tegenwoordig Zapp. Ofquote:
Als je genoeg breezertjes drinkt..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het wel jammer, had graag in 't echt ook zo'n kekke naam met hoofdlettertjes gehad
Oh ja, dat is dan wel tofquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Eerste begint met een Z (zhenar) en tweede begint met een B (missBliss
)
Die lust ik nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Als je genoeg breezertjes drinkt..![]()
quote:
Zhizzle is Zhenar al... Zappizzle klinkt triest... ZB dan maar, een samenstelling van de tofste ShowChattersquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:19 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Nee.. het is tegenwoordig Zapp. OfZappizzle
En dan? Mag je eindelijk breezers drinken?quote:
Zhenar en Bupatih.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zhizzle is Zhenar al... Zappizzle klinkt triest... ZB dan maar, een samenstelling van de tofste ShowChatters
Kom je voortaan ook in ShowChat?quote:
Dan zien we elkaar op S. der verjaardag. Of we moeten nou een keer ECHT afspreken met zijn allenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan? Mag je eindelijk breezers drinken?
Zhenar en MBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |