Omdat er geen bordje bij je huis staat dat dat aangeeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet waarom ik geen dode negers in mijn garage opsla.
Je vergeet Johnny Deppquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:42 schreef peristilius het volgende:
Films met Tom Hanks, Brad Pitt, Vin Diesel en John Travolta.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Klopt, ook dat zijn kutgeniale films.
Ik niet! Ik kijk eigenlijk helemaal niets.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:02 schreef Roolio het volgende:
Kijkt hier iemand ook My name is earl?
Niet allemaal, From hell was dat bijvoorbeeld niet.quote:
Hmm, Fear and Loathing in Las Vegas is dope, en zijn rol is Pirates of the Caribbean is natuurlijk briljant.quote:
From Hell is tof mènquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet allemaal, From hell was dat bijvoorbeeld niet.
Maar die depp zet meestal wel een goede rol neer
Viezerik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:00 schreef pkwarts het volgende:
Johnny Depp en Brad Pitt zijn hele goede acteurs. Maar ik hou er denk ik andere criteria op na dan Chanty
Heb je Fear and Loathing in Las Vegas gezien, lijkt me echt iets voor jou als Depp fan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
From Hell is tof mènPotC, Sleepy Hollow, Finding Neverland, Secret Window, Chocolat, Blow, What's Eating Gilbert Grape? en Edward Scissorhands ook
Alleen Ed Wood was een hele rare film...
From hell is imo een niet echt bijster goede film met een kut plot.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
From Hell is tof mènPotC, Sleepy Hollow, Finding Neverland, Secret Window, Chocolat, Blow, What's Eating Gilbert Grape? en Edward Scissorhands ook
Alleen Ed Wood was een hele rare film...
Fear & Loathing heb ik gezien ja, die is echt geniaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je Fear and Loathing in Las Vegas gezien, lijkt me echt iets voor jou als Depp fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |