= geen digitalquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://www.dolby.com/consumer/technology/prologic_II.html
Ga maar ergens anders zeikenquote:
neequote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga maar ergens anders zeiken. Je bent er nu al 3 topics over bezig...
Als anderen van de brug... je weet toch...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
nee
![]()
anderen zeiken al 70 topic's over de controller...
Je verward Herr.Flick met H.Flick. H.Flick is degene die heletijd zit te zeuren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, hij ook over Dolby Digital.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je verward Herr.Flick met H.Flick. H.Flick is degene die heletijd zit te zeuren.
jij & IRC...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
DDquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:27 schreef Sjotime het volgende:
Ik doe ook niks aan DD5.1 of DD dat of DD zo... gewoon stereo over mijn speakers klaar
quote:
Ow, ik ben het er mee eens dat het een gemis is, maar na 1 keer weet ik dat ook wel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef Herr.Flick het volgende:
Of ik nou een post zet met "TVP", "Wii", of met "DD 5.1" maakt geen ene ruk uit, maar schijnbaar wel voor de fanboys hier die een gemiste kans niet onder ogen willen zien...
En technisch gesproken is het geluidsverschil van DD 5.1 en DPII een WE-RELD van verschil.
Das wel meer ook denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:41 schreef EricG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lelijke kop, maar toch zéker dubbel D!
Zo snel zie ik dat niet gebeuren hoor. De meeste br33z@h's hebben nu een PS2, want "Nintendo is voor kleine kinderen" en ik zie dat denkpatroon niet zo 1, 2, 3 veranderen. Ik denk dus dat die groep eerder voor de PS3 zal gaan dan de Wii.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:42 schreef alex4allofyou het volgende:
Wellicht is de reden dat Sony in hun controller ook een soort gyroscopische functie heeft gestopt wel gerelateerd aan het feit dat de PS3 niet mag floppen.
Er is een interessant stukje op IGN die uitlegt wat voor belangen Sony heeft bij de PS3:
http://gear.ign.com/articles/709/709082p1.html
Damn, Nintendo zou nog weleens verantwoordelijk kunnen zijn voor het neerhalen van de electronicagigant!
Daarom heet het ding ook 'Wii' en geen 'Nintendo Wii'quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:47 schreef EricG het volgende:
[..]
Zo snel zie ik dat niet gebeuren hoor. De meeste br33z@h's hebben nu een PS2, want "Nintendo is voor kleine kinderen" en ik zie dat denkpatroon niet zo 1, 2, 3 veranderen. Ik denk dus dat die groep eerder voor de PS3 zal gaan dan de Wii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |