SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over dat cijfer valt niet te praten met een leraar? Lijk me sterk dat je zo benadeeld wordt omdat die teef niks zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Luister lui. Ik ind het niet erg als iemand af en toe zijn bek houdt, maar er zijn van die mensen die gewoon te stil zijn en niks durfen. Eerst ook, had ik een of andere debatles op school. Was ik opgezadeld met zo'n trut die heel verlegen was. Nou goed, ik pomp haar even flink op voor de les en wat gebeurt er? Ze trekt nog steeds haar bek niet open. Gevolg: een 5 voor mijn 'team' omdat zij niks zei.
Ja, triest zulke lui. Was het niet mogelijk jullie individueel te laten beoordelen? Dan had dat wijf een 3 gehad en de rest een zes of zeven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Luister lui. Ik ind het niet erg als iemand af en toe zijn bek houdt, maar er zijn van die mensen die gewoon te stil zijn en niks durfen. Eerst ook, had ik een of andere debatles op school. Was ik opgezadeld met zo'n trut die heel verlegen was. Nou goed, ik pomp haar even flink op voor de les en wat gebeurt er? Ze trekt nog steeds haar bek niet open. Gevolg: een 5 voor mijn 'team' omdat zij niks zei.
Debatles, zoals in een les over debatteren. En nee, ik kon niks regelen met de leraar want die vond dat je het een team-opdracht was en dat het dan lullig was voor dat wijf. Needit is gelukkig niet lullig voor mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef frankium het volgende:
wat voor batle?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef alwaysleft het volgende:
Beter dan mensen die zichzelf helemaal the bomb vinden en dat in iedere zin laten merken![]()
![]()
Leren ze tegenwoordig dan niks meer?quote:
Mooi...quote:
Mag ook, je komt beide varianten wel tegenquote:
Dit is niet de eerste keer, ik probeerde het al het hele schoolseizoen aangezien ze daar wel vaker last van heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef Natalie het volgende:
Mja, en jij denkt dat je met één peptalk die meid spontaan vrolijk en vooral praatgraag krijgt? Volgens mij mankeert er eerder iets aan jou, als je dat denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |