Oh, ok... dat hoort dus zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Na een fikse stoeipartij tussen de lakens kan het er nog weleens goed uitgeneukt uitzien, maar dat deed het toen ook al, dat hoort
Anders lees je al haar replies eventjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef Goed_Gek het volgende:
erodome.
een gemiddeld kutje van 18 jaar waar nog niet zo vaak een piemel in heeft gezeten zal strakker zijn dan die doos van jou hoor
Holy shit, ik ben al helemaal kapotgeneukt voordat ik ontmaagd was!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef slashyou het volgende:
Dan gaan de binnenste lippen gewoon iets meer naar buiten hangen.
een gemiddelde piemol van 18 die nog nooit een kutje gezien heeft kan ook nooit groot zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef Goed_Gek het volgende:
een gemiddeld kutje van 18 jaar waar nog niet zo vaak een piemel in heeft gezeten zal strakker zijn dan die doos van jou hoor
Erodome heeft geen monogame relatie... dus mysterie opgelost lijkt me...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:35 schreef masterdave het volgende:
Meer dan 100 mensen in je bed gehad, my god, het is dat ik respect voor je hebt omdat je veel van sex af weet erodome, maar in mijn directe omgeving zou je een hoer zijn. Dat houdt namelijk in, dat als je nu 35 zou zijn, en laten we zeggen vanaf je 15e ontmaagd bent, je daar ook nog 14 jaar een relatie hebt, dat houd dus in dat je in 6 jaar tijd 99 man hebt geneukt(mits je geen monogame relatie hebt natuurlijk), dan ben je gewoon 6 jaar lang elke 2 a 3 weken gemiddeld met een andere kerel naar bed geweest, damn...
Weet je dat ik denk ik geeneens met erodome naar bed zou durven gaan, ze heeft volgens mij zoveel ervaring, dat ik gewoon bang zou zijn dat ik voor lul zou staan, ongeacht dat ik altijd wel goede reacties krijg en zo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Erodome heeft geen monogame relatie... dus mysterie opgelost lijkt me...
Ik hoef met niemand naar bed die ik niet IRL ontmoet heb...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef masterdave het volgende:
Weet je dat ik denk ik geeneens met erodome naar bed zou durven gaan, ze heeft volgens mij zoveel ervaring, dat ik gewoon bang zou zijn dat ik voor lul zou staan, ongeacht dat ik altijd wel goede reacties krijg en zo.
Heb je veel met je jezelf gespeeld en/of veel hulpmiddelen gebruikt voordat je ontmaagd werd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben al helemaal kapotgeneukt voordat ik ontmaagd was!
Enkeltje de biologieboeken in voor meneer?
Ja, iedere week ging er wel een kratje komkommers doorquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:46 schreef slashyou het volgende:
[..]
Heb je veel met je jezelf gespeeld en/of veel hulpmiddelen gebruikt voordat je ontmaagd werd?
Ik stel me in irl ook meestal niet voor als erodome hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef masterdave het volgende:
[..]
Weet je dat ik denk ik geeneens met erodome naar bed zou durven gaan, ze heeft volgens mij zoveel ervaring, dat ik gewoon bang zou zijn dat ik voor lul zou staan, ongeacht dat ik altijd wel goede reacties krijg en zo.
Je vader heeft gewoon een klei....quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben al helemaal kapotgeneukt voordat ik ontmaagd was!
sletquote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef erodome het volgende:
[..]
En met je dat hoefte je vroeger niet, had ik het maar geweten vroeger van die bekkenbodem, woeieeeeee, dan had ik nu al over de 1000 sekspartners gezeten![]()
Dat is zo'n leuk speeltje!
Wel eens aan gedacht dat iemand met 50 vriendjes in 10 jaar net zo vaak kan hebben geneukt als iemand met maar 1 vriendje in 10 jaar? Zo maar een ideetje hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Dragon_Skull het volgende:
Eerlijk gezegd boeit het mij niet, ik weet namelijk hoe het komt. Maar toen ik dus de 1e keer met haar naar bed ging had ik al het gevoel dat ze veel meer sex gehad zou moeten hebben dan ze gezegd heeft. Niet dat ze nu super ruim is van binnen, maar eerder dat haar schaamlippen zo ver open staan dan ik gewend was. Of is ze gewoon ubergeil ?? Ik zou het namelijk echt niet weten![]()
Goed punt...de anus is tenslotte ook een spier, en die lijkt wel 'uitgewoond' te kunnen worden?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:01 schreef Mister_Maikel het volgende:
Erodome,
Geldt dat nou ook voor anale sex? Ik heb wel eens gaten gezien waarvan ik dacht dat die al aardig wat hadden ontvangen.![]()
Misschien heeft ze gewoon een zware stoelgangquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:01 schreef Mister_Maikel het volgende:
Erodome,
Geldt dat nou ook voor anale sex? Ik heb wel eens gaten gezien waarvan ik dacht dat die al aardig wat hadden ontvangen.![]()
Valt daar dan ook gewoon de ontlasting uit?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:01 schreef Mister_Maikel het volgende:
Erodome,
Als jullie dit nou eens lezen..quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat iemand met 50 vriendjes in 10 jaar net zo vaak kan hebben geneukt als iemand met maar 1 vriendje in 10 jaar? Zo maar een ideetje hoor.
Het gaat ook niet om de hoeveelheid seks maar om de hoeveelheid verschillende penissen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jullie dit nou eens lezen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |