Laat me raden, tis een complot?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:05 schreef slashyou het volgende:
[..]
Dat is wat de vrouwtjes je doen willen geloven. Nee hoor... ik heb er genoeg gezien om te weten hoe het echt zit.
IK ben bevallen, anderen ook, het kost het lichaam van een vrouw vele maanden om klaar te zijn zoiets door te laten, daarna kost het ongeveer evenlang om de boel weer op orde te krijgen, maar op orde komt het echt... gaan sloten hormonen overheen om dat allemaal voor elkaar te krijgen, het is minder makkelijk dan het lijkt, zeer complex systeem en niet gemaakt om stuk te gaan van het gebruik waarvoor het bedoeld is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:47 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Er zullen altijd uitzonderingen op de regel zijn en als je die boel traint kan het idd helpen dat zeg ik niet.
Maar er zullen altijd zwaar geschapen vrouwen zijn en het baren van kinderen bijv. is dus echt wel van invloed op de strakheid van je roze grotje.
Ga 's een paar mannen vragen wiens vrouw kinderen heeft geworpen.
Zucht....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
En soms komt het nooit meer goed
Vrouwen die inscheuren na de bevalling moeten ook weer aan elkaar genaaid worden....behehe
En voor de vrouwen die claimen hun pink strak te kunnen omsluiten met hun poesje nadat ze door honderden kerels aan stukken zijn gescheurd:
Wees reeël.. misschien kan je het nu door je spieren aan te spannen maar vroegah was dat niet nodig.
Probeer die boel maar strak te houden als je een paar uur ligt te krikken... 'k denk dat het leuker voor jouw partner is dan voor jezelf... m'n ex moest daar ook zwaar haar best voor doen.
De combinatie wijd en vochtig helpt de frictie niet echt.
Blij dat ik van haar af ben
Heel stom dat het voor mannen stoer is en voor vrouwen als hoerig word gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Stiles het volgende:
[..]
alsof mannen niet zoveel mogelijk met veel vrouwen naar bed willen
dat hij twijfelt over het feit dat ze eerlijk is kan ik me wel voorstellen
Nee, dat is totaal natuurlijk en logisch.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:29 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Heel stom dat het voor mannen stoer is en voor vrouwen als hoerig word gezien
Ik ken anders een paar vrouwtjes die dat oergevoel echt niet meer bezitten, in tegendeel zelf. Helaas voor hun is dat ook te zien als ze hun benen spreiden, in plaats van 2 mooie strakke lipjes hangt er van alles uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:00 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van evolutie van tienduizenden jaren, je kan niet verwachten dat je dat oergevoel er snel uitkrijgt.
Ik heb ook meisjes gezien die dat hadden die echt niet veel seks hadden gehad, elke vrouw ziet er namelijk anders uit, sommige hebben een hamburgerdoosje zoals dat geloof ik genoemd wordt, andere hebben 1 binnenste schaamlip die uitsteekt, de ander heeft weer 2 uitstekende schaamlippen, bij de een zitten er friemeltjes aan, bij de ander zijn ze redelijk gelijk, enz enz enz enz enz enzquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:43 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ik ken anders een paar vrouwtjes die dat oergevoel echt niet meer bezitten, in tegendeel zelf. Helaas voor hun is dat ook te zien als ze hun benen spreiden, in plaats van 2 mooie strakke lipjes hangt er van alles uit![]()
Hoe ziet het er intussen bij jou uit?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb ook meisjes gezien die dat hadden die echt niet veel seks hadden gehad, elke vrouw ziet er namelijk anders uit, sommige hebben een hamburgerdoosje zoals dat geloof ik genoemd wordt, andere hebben 1 binnenste schaamlip die uitsteekt, de ander heeft weer 2 uitstekende schaamlippen, bij de een zitten er friemeltjes aan, bij de ander zijn ze redelijk gelijk, enz enz enz enz enz enz
Kutjes heb je in 1001 maten en vormen, variatie heet dat gewoon.
Pak hem beet hetzelfde als 10 jaar geleden, zelfs langer, heb foto's van mezelf van toen ik ongeveer 16/17 was, is niet veel veranderd, echt niet, soms denk ik dat mijn binnenste schaamlippen wel iets duidelijker zijn geworden, maar dat is niet veel in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe ziet het er intussen bij jou uit?
Jullie tijd komt ook nog wel, knultjes.quote:Masters & Johnson hebben 35 jaar geleden gezonde oudere mannen (tussen de 50 en 90) in hun laboratorium onderzocht. Zij vonden dat de erecties minder hard werden, de ejaculaties minder krachtig en minder intens waren en dat het langer duurde na een ejaculatie voor de man opnieuw een goede erectie kon krijgen. Veel ouder wordende mannen realiseren zich dit onvoldoende, want in hun hoofd blijven ze altijd jong....
Oh, ok... dat hoort dus zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Na een fikse stoeipartij tussen de lakens kan het er nog weleens goed uitgeneukt uitzien, maar dat deed het toen ook al, dat hoort
Anders lees je al haar replies eventjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef Goed_Gek het volgende:
erodome.
een gemiddeld kutje van 18 jaar waar nog niet zo vaak een piemel in heeft gezeten zal strakker zijn dan die doos van jou hoor
Holy shit, ik ben al helemaal kapotgeneukt voordat ik ontmaagd was!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef slashyou het volgende:
Dan gaan de binnenste lippen gewoon iets meer naar buiten hangen.
een gemiddelde piemol van 18 die nog nooit een kutje gezien heeft kan ook nooit groot zijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:41 schreef Goed_Gek het volgende:
een gemiddeld kutje van 18 jaar waar nog niet zo vaak een piemel in heeft gezeten zal strakker zijn dan die doos van jou hoor
Erodome heeft geen monogame relatie... dus mysterie opgelost lijkt me...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:35 schreef masterdave het volgende:
Meer dan 100 mensen in je bed gehad, my god, het is dat ik respect voor je hebt omdat je veel van sex af weet erodome, maar in mijn directe omgeving zou je een hoer zijn. Dat houdt namelijk in, dat als je nu 35 zou zijn, en laten we zeggen vanaf je 15e ontmaagd bent, je daar ook nog 14 jaar een relatie hebt, dat houd dus in dat je in 6 jaar tijd 99 man hebt geneukt(mits je geen monogame relatie hebt natuurlijk), dan ben je gewoon 6 jaar lang elke 2 a 3 weken gemiddeld met een andere kerel naar bed geweest, damn...
Weet je dat ik denk ik geeneens met erodome naar bed zou durven gaan, ze heeft volgens mij zoveel ervaring, dat ik gewoon bang zou zijn dat ik voor lul zou staan, ongeacht dat ik altijd wel goede reacties krijg en zo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Erodome heeft geen monogame relatie... dus mysterie opgelost lijkt me...
Ik hoef met niemand naar bed die ik niet IRL ontmoet heb...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef masterdave het volgende:
Weet je dat ik denk ik geeneens met erodome naar bed zou durven gaan, ze heeft volgens mij zoveel ervaring, dat ik gewoon bang zou zijn dat ik voor lul zou staan, ongeacht dat ik altijd wel goede reacties krijg en zo.
Heb je veel met je jezelf gespeeld en/of veel hulpmiddelen gebruikt voordat je ontmaagd werd?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben al helemaal kapotgeneukt voordat ik ontmaagd was!
Enkeltje de biologieboeken in voor meneer?
Ja, iedere week ging er wel een kratje komkommers doorquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:46 schreef slashyou het volgende:
[..]
Heb je veel met je jezelf gespeeld en/of veel hulpmiddelen gebruikt voordat je ontmaagd werd?
Ik stel me in irl ook meestal niet voor als erodome hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef masterdave het volgende:
[..]
Weet je dat ik denk ik geeneens met erodome naar bed zou durven gaan, ze heeft volgens mij zoveel ervaring, dat ik gewoon bang zou zijn dat ik voor lul zou staan, ongeacht dat ik altijd wel goede reacties krijg en zo.
Je vader heeft gewoon een klei....quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Holy shit, ik ben al helemaal kapotgeneukt voordat ik ontmaagd was!
sletquote:Op maandag 22 mei 2006 22:11 schreef erodome het volgende:
[..]
En met je dat hoefte je vroeger niet, had ik het maar geweten vroeger van die bekkenbodem, woeieeeeee, dan had ik nu al over de 1000 sekspartners gezeten![]()
Dat is zo'n leuk speeltje!
Wel eens aan gedacht dat iemand met 50 vriendjes in 10 jaar net zo vaak kan hebben geneukt als iemand met maar 1 vriendje in 10 jaar? Zo maar een ideetje hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Dragon_Skull het volgende:
Eerlijk gezegd boeit het mij niet, ik weet namelijk hoe het komt. Maar toen ik dus de 1e keer met haar naar bed ging had ik al het gevoel dat ze veel meer sex gehad zou moeten hebben dan ze gezegd heeft. Niet dat ze nu super ruim is van binnen, maar eerder dat haar schaamlippen zo ver open staan dan ik gewend was. Of is ze gewoon ubergeil ?? Ik zou het namelijk echt niet weten![]()
Goed punt...de anus is tenslotte ook een spier, en die lijkt wel 'uitgewoond' te kunnen worden?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:01 schreef Mister_Maikel het volgende:
Erodome,
Geldt dat nou ook voor anale sex? Ik heb wel eens gaten gezien waarvan ik dacht dat die al aardig wat hadden ontvangen.![]()
Misschien heeft ze gewoon een zware stoelgangquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:01 schreef Mister_Maikel het volgende:
Erodome,
Geldt dat nou ook voor anale sex? Ik heb wel eens gaten gezien waarvan ik dacht dat die al aardig wat hadden ontvangen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |