Dankjewel voor deze antwoorden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef flyckje het volgende:
elke vrouw is anders. Dus dat haar schaamlippen niet overeenkomen met uw vorige vriendinnen maakt dus eigenlijk niet uit. Wie weet waren uw exen wel afwijkend van de """niet bestaande standaard""". Moet u dan ook gelijk geven toen je zei "het boeit me niet", het boeit inderdaad niet.
Ik zou mij persoonlijk ook vragen stellen over 'het uitgewoont zijn' want heel dat concept is dikke bullshit. Komt nog eens bij dat een vrouw met 1 vriend veel meer seks gehad kan hebben dan 17 keer met verschillende mannen. Dus zie zelfs niet in waarom je nog maar zou denken dat ze uitgewoont is. Die gedachte toont ook weinig respect naar het vrouwelijke geslacht toe. Dat het al aan het aftakelen is na paar sexbeurten... hetgeen waar het voor dient, de zin van het leven ...
heb je het haar gevraagd? Dat ze rare lippen heeft?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Dragon_Skull het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze antwoorden.
Ik had al zo'n vermoeden, maar zoals ik eerder al zei. "Ik ben een groentje"
Dit waren gewoon mijn laatste twijfels waar ik over na zat te denken.
Ik neem haar verder absoluut niks kwalijk. Al schaamt ze zich er zelf enorm voor. Ik accepteer haar voor wie ze is.
Nee,quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
heb je het haar gevraagd? Dat ze rare lippen heeft?
Yow, jij bent zo intiem met een vrouw die bij een andere kerel 5 kinderen heeft, maar jou elke keer voor en na de geboorte van een kind haar vagina gaat tonen???????quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:25 schreef Darkwolf het volgende:
Maakt geen donder uit dude!
Zo ken ik een vrouw die wel 5 kinderen op de wereld heeft gezet en gewoon weer haar strakke poes terug krijgt na een tijdje.
Schaamlippen zetten ook op als de vrouw geil is en die gaan dan een btje uit elkaar staan,quote:
Ten eerste zou ik direct ophouden je vriendin als 'uitgewoond' te typeren. Dat is niet echt een opsteker voor een meisje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Dragon_Skull het volgende:
Ok,
Dit zijn dus niet de reacties die ik uit wilde lokken, maar "o" zo begrijpelijk kunnen zijn.
Is er nog iemand die hier een serieuze reactie op kan geven ipv te oordelen ??
Wat is jouw probleem ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Yow, jij bent zo intiem met een vrouw die bij een andere kerel 5 kinderen heeft, maar jou elke keer voor en na de geboorte van een kind haar vagina gaat tonen???????
Ben jij een gyneacoloog of zijn die 5 kinderen van jou?
Of lul jij gewoon uit je nek?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:29 schreef flyckje het volgende:
elke vrouw is anders. Dus dat haar schaamlippen niet overeenkomen met uw vorige vriendinnen maakt dus eigenlijk niet uit. Wie weet waren uw exen wel afwijkend van de """niet bestaande standaard""". Moet u dan ook gelijk geven toen je zei "het boeit me niet", het boeit inderdaad niet.
Ik zou mij persoonlijk ook vragen stellen over 'het uitgewoont zijn' want heel dat concept is dikke bullshit. Komt nog eens bij dat een vrouw met 1 vriend veel meer seks gehad kan hebben dan 17 keer met verschillende mannen. Dus zie zelfs niet in waarom je nog maar zou denken dat ze uitgewoont is. Die gedachte toont ook weinig respect naar het vrouwelijke geslacht toe. Dat het al aan het aftakelen is na paar sexbeurten... hetgeen waar het voor dient, de zin van het leven ...
Dan nogsteeds komt het niet van de hoeveelheid seks, maar van haar slappe bekkenbodem...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef jehovaguerilla het volgende:
Een ex van mij had wel gewoon een grote poes.
Ging de sex het eerste kwartier wel omdat ze 'm strak maakte maar na dat kwartiertje was het zo wijd en nat dat ik bijna nix meer voelde. Moest je weer een of ander vaag standje aannemen.
Dit terwijl ik zeker geen kleine heb.
Nu was dit exemplaar wel afkomstig uit de prostitutie dus 4/5 dagen in de week een stuk of 12 eroverheen.
Ik moet echt lachen om de TS ,12 tot 15 haha... ga er maar vanuit dat een vrouw 1/3 opbiecht.
Dan heeft ze er wel wat meer gehad maar die trut van mijn exje die is pas heavy-duty gebruikt ,joh!
Ook niet waar, om een kind doorgang te laten krijgen geeft het lichaam weekmakers af om spieren en pezen week te krijgen zodat ze meer kunnen hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef kaos- het volgende:
Om een eerlijk antwoord te geven. Heb 3 jaar lang minimaal 4 keer per week sex gehad met mn ex-vriendin, maar na die 3 jaar stonden de lipjes nog zo strak als een huis hoor.
Niet omdat ik zo'n kleine jongen heb, maar omdat ze van nature al strak waren.
Denk persoonlijk niet dat je een kut kan uitwonen zodat het zooitje zo slap als een vaatdoek wordt.
Pas als er kinderen uitgeperst worden, dan wordt het een ander verhaal
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:23 schreef badlittlegirl het volgende:
nou sprak ik hem laatst en zijn huidige vriendinnetje heeft nergens last van..
heeft zij dan ook gelijk een flubberkut.. of is zij compleet uitgewoont? dacht het niet.. het is een heel net meisje
Schat, ik heb meer dan 100 mensen in mijn bed gehad, heb een relatie van 14 jaar met een gemiddelde van 4 a 5 keer per week seks, mag gaarne expirimenteren, heb grote en kleine dingen in me gahad, heb een kind, dus ben bevallen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:28 schreef jehovaguerilla het volgende:
Geloof me... als je weet hoeveel dingen zij in haar poes gedouwd heeft .. een vrouw die een flinke bevalling heeft gehad is ook niet meer hetzelfde van onder.
Dat is vergelijkbaar. Sommige vrouwen zijn iets 'forser' gebouwd ,dat is waar maar als jij bovengemiddeld veel sex hebt en je doet er ook rare spelletjes bij dan wordt jouw roosje ook een vleesetende plant hoor!
Iets anders beweren is bullshit.
Is toch ook zo, een man slijt toch ook niet van al dat gebruik, zijn bekkenbodem wordt daar toch ook niet slap van waardoor hij zijn pik in een cactus moet douwen voordat hij wat voelt?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:31 schreef jehovaguerilla het volgende:
Tja... ik doe me best om serieus te blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |